Det är ju ett jävla tjat om växthuseffekten, inte lätt att odla nåt i den här temperaturen! Fram för mera vedeldning och tomgångskörning så att vi får ett klimat lämpat för mc-åkning.cha0s skrev:Vem har lagt in en beställning på skidföre i maj? :kocko
Snöar uppe på marieberg just nu, hade det varit i Röback
hade det nog varit Pär Elofsson
Du är bara missunsam!!!Grusbuse skrev:Så länge jag inte har min hoj igång så njuter jag av det dåliga vädret, bara så ni vet
Grusbuse skrev:Så länge jag inte har min hoj igång så njuter jag av det dåliga vädret, bara så ni vet
Jag är ju ledig idag så jag ser det här som en förlorad dag!Ouroboros skrev:Håller helt och hållet med Grusbuse. Inte för att vara missunnsam mot er andra men för att varje solig dag är en förlorad dag..
Har förresten hittat felet nu, så det dröjer väl inte så länge innan den ute i solen igen..
Jag med!!! Äntligen har jag hojjen är och så är det sånt här kass väder...Kawarider skrev:Jag är ju ledig idag så jag ser det här som en förlorad dag!
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder...Vee-twn skrev:Jag med!!! Äntligen har jag hojjen är och så är det sånt här kass väder...
Illa illa!
Min VAR nytvättad innan jag körde upp men som bekant så var den inte precis strålande sol och vindstilla i söndags...RJ skrev:Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder...
Fast själv skulle jag inte heller köra nu, hojen är nytvättad
Min BLEV också skitig i söndags, hann precis med en runda på Bullmarksvägen innan regnet kom hade ju tänkt pricka av Kullavägen och bromsövningar på KB också.Vee-twn skrev:Min VAR nytvättad innan jag körde upp men som bekant så var den inte precis strålande sol och vindstilla i söndags...
Grusbuse skrev:Så länge jag inte har min hoj igång så njuter jag av det dåliga vädret, bara så ni vet
cha0s skrev:Vem har lagt in en beställning på skidföre i maj? :kocko
Snöar uppe på marieberg just nu, hade det varit i Röback
hade det nog varit Pär Elofsson
obruT skrev:tror inte det är per E...för han har "fått" sin nya hoj nu
Vad säger herr ordförande om att utnämna Per till hedersmedlem i klubben? Tipsa tidningarna sen så kanske vi får lite gratisreklam, bara en tanke jag fick. eller ?cbjorkman skrev:Såg att han var med i Aftonbladet med nya 1000RR:n igår!
Kawarider skrev:Vad säger herr ordförande om att utnämna Per till hedersmedlem i klubben? Tipsa tidningarna sen så kanske vi får lite gratisreklam, bara en tanke jag fick. eller ?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|