Hej allihopa. Hade inne min Ducati Monster 696 för mappning nu för en månad sen. Enda sen jag fick tillbaka den så har den betett sig lite skumt. Vid vissa tillfällen när jag kör så hackar hojen till (svårt att förklara men känns som att det är tändningen som klickar till) och vid några tillfällen har hojen dött av detta. Det är oftast på låga varv som detta skett. Då hojen dött så har all el lagt av och jag har fått starta om den. Ringde till dom som mappade den och dom hade aldrig hört talas om något liknande fel, och hade ingen aning om vad det kunde vara när jag berättade över telefon. Jag har ingen möjlighet att lämna in den där så dom får kolla på den då jag befinner mig 50 mil därifrån.
Ibland sker det 3-4 gånger per åktur att den hackar till (inte att den dör, det har bara skett 2 gånger totalt) och ibland sker det inte alls.
Någon som har varit med om något liknande eller har någon aning om vad det skulle kunna vara?
Ibland sker det 3-4 gånger per åktur att den hackar till (inte att den dör, det har bara skett 2 gånger totalt) och ibland sker det inte alls.
Någon som har varit med om något liknande eller har någon aning om vad det skulle kunna vara?