Monster Energy Grand Prix de France 2016

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...apropå inget. JLo är en metronom. Checkade hans varvtider från racet. Tjittpåmfritt.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag och frun var nere förra året på finalen, sjukt bra väder samt tog några dagar i Barca innan.
Rekomenderas starkt. Kanske återvänder i år.

Det som är bokat i år är Sachsenring med familjen på vägen till Spanien :tummenupp

Har ni sittplatser till sachsenring? Själv tog jag general admission till mig och pojken men jag har förstått att ståplats är rätt begränsat på sachsenring men vi får botanisera runt banan på fredagen och se var de bästa ståplatserna är:tummenupp

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Har ni sittplatser till sachsenring? Själv tog jag general admission till mig och pojken men jag har förstått att ståplats är rätt begränsat på sachsenring men vi får botanisera runt banan på fredagen och se var de bästa ståplatserna är:tummenupp

Ja vi har sittplatser på sektion T13 :tummenupp

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S

Själv satt jag/vi på läktare T2 på Sachsenring förra året, vilket var helt klockrent. Inte långt därifrån finns kullar som verkade ge helt ok översikt, i närheten av T6-T10. Stod där bland under delar av Moto2-racet. Nog mitt förstahandsval med tanke på läget, om man inte har platsbiljett. Annars tror jag man är tvungen att traska bort till andra änden av banan, och det är iaf en 15-min promenad från huvudentrén.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Själv satt jag/vi på läktare T2 på Sachsenring förra året, vilket var helt klockrent. Inte långt därifrån finns kullar som verkade ge helt ok översikt, i närheten av T6-T10. Stod där bland under delar av Moto2-racet. Nog mitt förstahandsval med tanke på läget, om man inte har platsbiljett. Annars tror jag man är tvungen att traska bort till andra änden av banan, och det är iaf en 15-min promenad från huvudentrén.

Har köpt biljetter till lör-sönd, vi tar schasenring som ett avslut på väg hem på våran semestertripp och har bokat boende från tors-månd tror jag nog att jag å grabben sticker bort även på fredagen och löser biljett till fredagen på plats, brukar inte vara alltför trångt på fredagsträningen plus att man har tid å botanisera sig runt banan och spana in de bästa platserna:)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning