Aurora
Ny medlem
Ska du köra upp i Uppsala så önskar jag dig all lycka till.
Det var i Barkarby ändå, fick visst en återbudstid
Ska du köra upp i Uppsala så önskar jag dig all lycka till.
Nä... en 916 ska inte ha en färg utan många färgerMonster passar bra i gult, 748 likaså, men för 916 finns bara en färg...
Hejsan!
Ännu en tjej som hittat hit
Har alltid suktat efter Ducati Monster och förverkligade min dröm förra veckan, tar kortet samtidigt och tog teorin idag Tänkte köra upp så snabbt som det går, men det är väll säkert några veckors väntetid (skall boka tid i morgon). Övningskör så mycket som möjligt fram tills dess.
Tanken är både körning till vardags men även på banor, hoppas vi ses där ute!
//Aurora
Det gick ju vägen, behövde inte göra om någonting Såååå himla skönt att äntligen få köra obehindrat. Synd bara att det vräker ner ute, får vänta tills nästa uppehåll så drar jag ut igen
//Aurora
Det gick ju vägen, behövde inte göra om någonting Såååå himla skönt att äntligen få köra obehindrat. Synd bara att det vräker ner ute, får vänta tills nästa uppehåll så drar jag ut igen
//Aurora
Grattis jag fixade också mitt galant, bortsett från att jag vid ett tillfälle inte hörde vart jag skulle svänga. Jag brukar sjunga lite för mig själv i hjälmen när jag är ute och kör och då kan man missa vad de säger i radion
Var du den mörkhåriga tjejen?
Nope, jag är blond, körde upp klockan 8 på morgonen. Grattis själv!!
Klantade till det lite en gång, "nästa vänster" sa han och jag körde snabbt in på en grusväg som jag hittade. Så började han ropa stanna och att det var ett missförstånd och då fastnade jag i ett lerhål Tog ett tag att komma därifrån... Efteråt sa han dock att det bara var positivt med någon som med sådan entusiasm tog sig an grusvägar
//Aurora
Efteråt sa han dock att det bara var positivt med någon som med sådan entusiasm tog sig an grusvägar
Aurora ... du råkar inte ha jobbat på TDC Song?
Grattis Aurora.
Ta det lugnt nu med det fina Monstret.
Vi ses !
Mvh
Magnus
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag