Jag gillar dubbeldämparen och tyvärr har inte Arrow det.
Det där med hypertrick, förklara det för mig. Jag är helt ny på Ducati och är inte riktigt med på vad det innebär och vad man missar om man inte gör det.
Vad jag har förstått så ändrar de i originalboxen, ECU:n(?), Och den har gjort att min hoj går mycket jämnare på låga varv, och fått ett ännu bättre vrid i mellanregistret.
Här är ett "bänkpapper" på en 1100:a http://www.italiabikecenter.com/sites/default/files/field/image/hypertrick.png
Var det färdiga mappar eller fick du bänka?
Kör du med eller utan lambda-reglering?
Mappade du om originalboxen?
Kan du på nåt enkelt sätt växla tillbaka till original mappar?
Hörde nåt om att man moddar (sågar sönder) luftboxen och har dubbla luftfilter så den andas bättre. Är det den modden du har?
Märker du nån skillnad med Hypertrick mappen?
Ang lamdban vet jag inte, men kat:en är väck iaf, och sliponsen blir inte alls lika varma som originalburkarna med inbyggda kat:en.
Jag kan inte byta tillbaka till originalmapp med nån enkel knapptryckning, har inte försökt iofs för det skulle jag absolut inte vilja
Men IBC kan ju säkert göra det eller att man köper en beggad original-box på ebay om man nu skulle vilja kunna byta..
Jag har inte sågat nånting, de bytte bara luftfilter till ett öppnare (och oljefilter).
Jag upplever absolut skillnad, speciellt i vridet och pållarna i mellanregistret!! REKOMMENDERAS STARKT
Last edited: