jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
problematiken finns lite var stans i sammhället med att människor blir störda och irriterade på olika saker,, jag är säker på att alla motorbanor och dom flesta skjutbanor i landet har fått känna på motståndsrörelsen i form av förbud och hotelser,,tråkigt men sant,
jag kan för mitt liv inte förså varför man pratar nollvision om vi inte kan få lite förutsättningar att öva på broms o kurvteknik,,
korkat är väl bara förnamnet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jag kan för mitt liv inte förså varför man pratar nollvision om vi inte kan få lite förutsättningar att öva på broms o kurvteknik,,
korkat är väl bara förnamnet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
... vilket ju är oerhört inkonsekvent och snudd på korkat såtillvida att man bara förbjuder mc, inga andra motordrivna fordon som har samma miljöpåverkan.
Nej, det här handlar inte alls längre om någon aktivitet på banan eller dess eventuella påverkan. Här handlar det om människor som har makt och en åsikt, verklighetsförankrad eller inte. Det man inte förstår är man rädd för, det man är rädd för vill man ha bort.
En annan intressant sak är ju åxå att man i sina överklaganden flera gånger brutit mot upphovsrättslagen genom att plocka material från hemsidan utan att be om lov eller utan källhänvisningar (vad jag förstått). Men såna lagbrott väger naturligtvis oerhört lätt i såna här lägen