prulle skrev:2451413Mitt största problem va att få bort ovanerna från moped körandet.
prulle skrev:2451413Mitt största problem va att få bort ovanerna från moped körandet.
t4pp3r skrev:2456726
Han fick tjata som fan på mej att man inte ska ligga till höger på vägen mä mc, vilket man ska mä moppe. för å ge ett exempel.
cybertron skrev:2456968FEL!![]()
Beror på moppe, är det en inreggad moped (dvs. EU moppe) så är detta ett fordon som har lika stor rätt till vägen som en mc/bil , dvs. Den skall ligga i mitten av vägen.
Däremot gäller ovanstående ej gammal hederlig 30-moppe.![]()
Du ska älska dig själv! Du har qvarna!Loy skrev:2457550MOHAHAHA, jag älskar mig själv!
![]()
Jezze_irsta skrev:2458820
besiktningsmannen frågade om jag kört mycket moppe när jag hade kört konbanan, det tyder ju på att det är en fördel att ha gjort det.
lycka till!
cybertron skrev:2456968FEL!![]()
Beror på moppe, är det en inreggad moped (dvs. EU moppe) så är detta ett fordon som har lika stor rätt till vägen som en mc/bil , dvs. Den skall ligga i mitten av vägen.
Så om man kör på motorväg med EU-moppe så ska man ligga mitt i körfältetcybertron skrev:2456968FEL!![]()
Loy skrev:2460719Jag tycker det är skoj att köra moppe. Det är en speciell tjusning med det som är svår att beskriva![]()
Man får inte köra Eu-moppe på motorvägLundgren skrev:2460724Så om man kör på motorväg med EU-moppe så ska man ligga mitt i körfältetDet gäller enbart i tätbebyggt område i så fall.
![]()
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras