Mopedforum? Vilket är bäst?

ExXe

Grussprättare
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Rosa tvåhjuling.
spectre skrev:
Yeah, man kan utskilja rookies mot dom tunga erfarna 15 åringarna!

Det var inte det jag menade.. Många som hänger där är både 16-17 och även vissa över 18. Sen finns det ganska många 15 åringar som både är kunniga och kan skriva svenska. Som har hållt på med både mopeder och motorer i flera år.

Sen finns det de nya som inte ens vet hur man tankar och litar blint på hastighetsmätaren.

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Jävligt kul att se folk sitta här och tracka ner på ett moped forum där MÅNGA och jag menar många, är mycket kunniga.
Här ser man snubbar inte ha en blekaste aning om vart avgasporten sitter eller hur en expansionskammare funkar eller ens vet vad det är för något.
Durationer är något dom flesta av er aldrig ens hört talas om eller än mindre kan lista ut vad det är.
Medans jag kan ha väldigt vettiga diskutioner om två-takts trimning med killar från moppenet. Jag hänger på speedriders också, och jag hänger här med.
Och jag måste säga att här är nog de forum (125 delen) Som kan minst, av det jag läser och pratar med osv.

Och börja inte tracka ner på mej att jag är ett moppefucko osv,
två-takts trimning är en hobby jag har, och haft ända sen jag var liten.
Trimmade min gamla suzuki k50 när dom flesta av er förmodligen lekte med aktion gubbar eller dyl.

Så där ja, nu har jag sakt mitt.
Om trådskaparen vill ha tag i några delar får du gärna vända dig till mig och säga vad du vill ha tag i, så ska jag se om jag antingen har det själv eller kan ge dig ett nummer till någon som har det.

/Hagberg

Last edited:

ExXe

Grussprättare
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Rosa tvåhjuling.
Hagberg skrev:
Jävligt kul att se folk sitta här och tracka ner på ett moped forum där MÅNGA och jag menar många, är mycket kunniga.
Här ser man snubbar inte ha en blekaste aning om vart avgasporten sitter eller hur en expansionskammare funkar eller ens vet vad det är för något.
Durationer är något dom flesta av er aldrig ens hört talas om eller än mindre kan lista ut vad det är.
Medans jag kan ha väldigt vettiga diskutioner om två-takts trimning med killar från moppenet. Jag hänger på speedriders också, och jag hänger här med.
Och jag måste säga att här är nog de forum (125 delen) Som kan minst, av det jag läser och pratar med osv.

Och börja inte tracka ner på mej att jag är ett moppefucko osv,
två-takts trimning är en hobby jag har, och haft ända sen jag var liten.
Trimmade min gamla suzuki k50 när dom flesta av er förmodligen lekte med aktion gubbar eller dyl.

Så där ja, nu har jag sakt mitt.
Om trådskaparen vill ha tag i några delar får du gärna vända dig till mig och säga vad du vill ha tag i, så ska jag se om jag antingen har det själv eller kan ge dig ett nummer till någon som har det.

/Hagberg

:Bugar Master Hagberg har talat :Bugar

:rolleyes:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...