Mopedrattfylla i Malmö som gör ont...

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Exakt vad är det som är kul med klippet? Jag förstår ingenting, det enda jag ser är en pojke som blir gripen av polis och som på grund av detta tappar fasaden totalt. Jag blir illa till mods snarare, men dock inte för att det är synd om honom speciellt, jag har ingen aning om vad/om han är skyldig till något brott.

/perris

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Nej, det ved vi faktisk ikke. Kan du ikke fortælle mig det. Du har jo sikkert en rigtig god indsigt, som os der bor her ikke har ??

Jeg har boet 3½ år i Rosengård og har ALDRIG oplevet noget af det der står i aviserne. Og, der er aldrig nogle der har rørt mine mc'ere eller biler... Ingen problemer alls

Man ser och hör det man vill :tummenupp

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Nej, det ved vi faktisk ikke. Kan du ikke fortælle mig det. Du har jo sikkert en rigtig god indsigt, som os der bor her ikke har ??

Jeg har boet 3½ år i Rosengård og har ALDRIG oplevet noget af det der står i aviserne. Og, der er aldrig nogle der har rørt mine mc'ere eller biler... Ingen problemer alls

haha... ja har bott i persborg(malmö), ängelholm, öland, västervik, rosengård, höör o lund... så försök inte komma o säg att ja inte vet det ja talar om.

ja har gått i skolan i rosengård det var den sjukaste perioden i mitt liv. folk stod o vänta på mej me kniv efter skolan, aldrig sett dom innan. slagsmål varje dag i skolan för ja va "skejtare" ville folk slå mej, rån på lastbilar som skulle leverera läsk till skolan va vanligt, samma som rån av folk mitt på ljusa dan.. ja o man har sett allt det där...

min cykel blev stulen efter ja bott i rosengård i sex timmar... det hade även skett nån våldtäkt på den skolan ja gick i, nån "charmör" som inte kunde få till det o tvingade sig istället på nån tjej. rosengård är ju enligt statistik mest brottsdrabbat i hela sverige..

visst d kan ha ändrat sig, men ja tror att de som begått brott där innan begår dom nån annan stans bara. typ i centrum..
ambulansen vill inte in i rosengård utan polis eskort, samma me min vän som e väktare i malmö han går inte in där själv då många väktare blivit svårt misshandlade där. fan för nån vecka sen var det skjutning mot civilpolis på amiralsgatan helt sjukt...

ps. ja jobbar i malmö o har gjort så längre än du bott här, o ja känner fler invandrare än vad du gör och många tycker likadant som jag faktist..

Last edited:

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Det var inte för att få igång någon debatt om folk som ev. bor i Rosengård eller inte som jag lade ut länken, sånt suger tycker jag.
Utan för att det var ett moppefukko som inte längre var så cool...

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3157153 Nej, det ved vi faktisk ikke. Kan du ikke fortælle mig det. Du har jo sikkert en rigtig god indsigt, som os der bor her ikke har ??

Skygglappar på?

Rosengård är internationellt kännt nu för tiden. Knappast pga sina fina rabbatter och välklippta gräsmattor. Vilken verklighet lever du i?

För några år sedan var jag där nere och jobbade som försäljare. En kille fick en visning i Rosengår så han for dit, gjorde sin visning och när han kommer ut så står bilenjävel på backen utan däck.... Nästa gång vi var där så försvann hela bilen!! Efter det så började vi ha en chaffis som fick köra in folk för visningarna till Rosengård, sen åkte han därifrån.

Ang denna tråd, jag trodde först att han hade smullit in i räcket och att dom sket i det men för i h-vete, han lär väl ha kaxat sig före med tanke på hur många poliser som stod runt han så dom fick väl lägga ner han och sätta på han handbojorna och då börja han väl snörvla!

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
skulle nog tro att den lilla hudfärgshandikappade "nysvenskens"" var rätt pårökt....

tycker att uppförandet pekar mer på det...

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hade han kört någotsomhelst fordon i det skicket kunde dom gott ha övat batongteknik på honom i en kvart innan dom lastade honom.

Dominator-Rocks

Guest
Ha ha :cdevil

En bild säger mer en.....

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Han filmade nästan lika mycket som en fotbollspelare.
Orkade bara kolla ett litet tag. Precis som med fotboll.
/J

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...