Moppenet slår första slaget...

Solid snake

Guest
Clara skrev:
ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.


Var snäll och titta i mitt inlägg var jag skrev invandrare...
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
H4 skrev:
Han menar inget med det, och hur vet du att det är en invandrare som talar så?

Dagens förortsbarn pratar helt enkelt så, oberoende på nationalitet.


bor långa farbrorn i förorten då? jaja, skitisamma, jag fattar att han inte menar nåt illa, jag blir bara trött när folk generaliserar och spär på de fördommar som redan finns.
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Solid snake skrev:
Var snäll och titta i mitt inlägg var jag skrev invandrare...


nej, det är sant, man kanske pratar så i göteborg. nu när jag läser de thela med göteborgdialekt så funkar det faktiskt ganska bra. jag är van vid skånska jag. jaja sorry om jag hispat i onödan då.
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Clara skrev:
nej, det är sant, man kanske pratar så i göteborg. nu när jag läser de thela med göteborgdialekt så funkar det faktiskt ganska bra. jag är van vid skånska jag. jaja sorry om jag hispat i onödan då.

Haha :rolleyes:

Ghettoborg med ett annat namn :tummenupp
 

Solid snake

Guest
Clara skrev:
nej, det är sant, man kanske pratar så i göteborg. nu när jag läser de thela med göteborgdialekt så funkar det faktiskt ganska bra. jag är van vid skånska jag. jaja sorry om jag hispat i onödan då.

Tjet har lärt mig tha gangztatalk vettu!

(Bor i Skåne för övrigt.)
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Tjet har lärt mig tha gangztatalk vettu!

(Bor i Skåne för övrigt.)

Tjet suger säkert på gangsta, jag har bott i Bergsjön hela livet så jag vet mer :mad:

FRÅGA MIG!
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Clara skrev:
jag blir bara trött när folk generaliserar och spär på de fördommar som redan finns.

åå vad jag inte gillar åsikstpoliser å moralmänniskor som inte låter folk tycka vad de vill
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
McKlauf skrev:
Redan svarat på det, men jag känner även igen Ditt nick och avataren på MNF...... :tomten
Ty, låt den utan synd kasta första stenen :hihi


Puss på dig, men du får gärna kolla upp hur ofta jag är på den sidan också :rolleyes:


Även jag har haft moped en gång i tiden...

(ok den står i garaget :hihi, men jag kör ALDRIG med den.. pinsamt..)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag vill inte va en moral tant, men moppe fucko kan man va med mc också..
alla mopped ägare är nog inte helt bombade (bara ca 90%) men alla här hade väll moppe innan dom fick ta kk.

Jag kan i alla fall direkt erkäna att ja har haft och till och med har en moppe (tråd finns på mnf :huvet dock la jag upp den innan ja viste kvaliten på den sidan...) men äger även en yamaha rd 125:a årsmpdel -83(köpt för en vecka sen att övningsköra på.). att ja har moppen beror på att ja inte fyller 16 förens den 20 juli.
Och jag vill inte köra olovligt varje dag till kompisar etc. Nu medans ja håller på och tar mc kortet (teori provet görs den 21 om ja inte minns fel) är jag altså atomatiskt ett moppe fucko då? (enligt nån annan än snake :tungan ) kan till och med erkänna att ja förskökte lära mig köra på bakhjulet med mopeden idag (i ett tomt industri område kl 23:00) jag upplever iaf inte mig själv som ett störigt moppe fucko.. (ursäkta stav felen ja e kass på att stava och väldigt lat)
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Moppefucko stadium har inget med ålder lr fordonsinnhav att göra, jag har träffat fuckon som åker R1, likväl som jag har träffat helt normalt folk som åker puch dakota med fransar på styret. Saknar man personlig mognad och beter sig dumt, då är man en bit på väg mot att bli moppefucko :hihi

Det verkar ju dock inte du prulle göra eftersom du har kvar moppen för att SLIPPA åka olagligt till kompisar. Ett äkta fucko hade åkt olagligt och utan hjälm, DirekCt[tm]
 

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
snart =)
susning.nu skrev:
FeTt ja dRAr din RätTA med MIn NsR125!
Där blev i alla fall jag lite ledsen :rolleyes: Har aldrig haft moppe eller någonsin kört moppe! Dock så har jag kört cross sen jag var 12 så vanan finns :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top