Moralfritt!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Seizure Later skrev:
Jag då? Som inte slangar annat än gräsklipparen och är både moraltant och moppefucko? Varför är inte jag bannat här? :p
för att jag gillar dig....pöss
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Bj.O.rn skrev:
jag åsså? jag har inte sagt ett knytt här än.. fast nu gjorde jag det liksom ändå..

/B
konstigt nog trots alla dispyter gillar jag dig med........kanske ha med ditt namn att göra. Om du vill läsa här o skriva e det ok, men vi slipper gärna massa kakor o så.....
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Ravetrancer skrev:
konstigt nog trots alla dispyter gillar jag dig med........kanske ha med ditt namn att göra. Om du vill läsa här o skriva e det ok, men vi slipper gärna massa kakor o så.....

Nä, det är lungt.. stuntnissarna fär ha sitt andningshål ifred, kollar inte här speciellt ofta, bara när jag har extremt långtråkigt..

Å skulle det då dyka upp något som jag inte kan värja mig mot, som är så helt uppåt väggarna.. Så kanske, kanske bjussar jag på en kaka, kakor ä gott vettu ;)

/B, nu utan garanti..
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
John Holmes kan ej komma in här längre.
Det är nog ett misstag. John Holmes försöker inte uppostra någon. Han är helt ok.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tror att många missuppfattar "moraltanterna" stunta å trixa är ju asballt men endast under säkra förhållanden, problemet är väl att hitta ett lagligt ställe att få träna på, varför inte organisera er och hyra en stripp å trixa lite, jag kommer garanterat att komma dit och olla.

Att man själv tycker sig ha koll på läget betyder inte att omgivningen uppskattar när ni stuntar i stan eller i bebyggt område, stunta på men utsätt inte andra trafikanter för fara.

(är jag bannad nu) :squid
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
GSXR1100R skrev:
Tror att många missuppfattar "moraltanterna" stunta å trixa är ju asballt men endast under säkra förhållanden, problemet är väl att hitta ett lagligt ställe att få träna på, varför inte organisera er och hyra en stripp å trixa lite, jag kommer garanterat att komma dit och olla.

Att man själv tycker sig ha koll på läget betyder inte att omgivningen uppskattar när ni stuntar i stan eller i bebyggt område, stunta på men utsätt inte andra trafikanter för fara.

(är jag bannad nu) :squid

Nej du är inte bannad ännu.. hehe

Det "vi" inte vill.. är just att personer kommer in och säger detta. = fritt från klagomål / åsikter om ens körning.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
Nej du är inte bannad ännu.. hehe

Det "vi" inte vill.. är just att personer kommer in och säger detta. = fritt från klagomål / åsikter om ens körning.

Jag klagar inte på stuntare, organisera er och trixa tillsammans på ett säkert ställe, vi brukar köra på du vet var men vissa är korkade och farliga i onödan, vad är ballast, att stunta säkert på en stripp eller att stunta inne i stan där alla kan se showen, att köra med skygglappar hjälper föga, det är dumt och farligt att stunta på fel ställe, det är asfett att stunta inför publik på ett säkert ställe :tummenupp

(Är jag bannad nu) :1pajas
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Du närmar dig...

Jag håller med om att man är idiot om man stuntar över övergångsställen mitt inne i stan. kan ju inte bli mer oballt.

men jag sitter inte och berätta det till alla för att läsa hur du prackar dina moraler på en annan person.

Skriver du igen om hur man ska göra eller inte göra så blir du bannad haha! jk.. men sluta iaf med det.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
Du närmar dig...

Jag håller med om att man är idiot om man stuntar över övergångsställen mitt inne i stan. kan ju inte bli mer oballt.

men jag sitter inte och berätta det till alla för att läsa hur du prackar dina moraler på en annan person.

Skriver du igen om hur man ska göra eller inte göra så blir du bannad haha! jk.. men sluta iaf med det.
Åkej då, kommer det att stuntas på några banor i år, det hade varit fräckt om några kunde showa lite i pausen, publiken skulle uppskatta lite spex å trix i pauserna, kontakta tävlings arrangörerna och se till att komma ut så vi får se lite stunts nu då.
:squid
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Sysslar inte sune anderson med det?

Och det finns tyvärr en risk med just det.. för OM personen stuntar och kraschar, så innebär det fördröjning för att personalen på banan måste röjja upp spiller och möjligt oljespill.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
Sysslar inte sune anderson med det?

Och det finns tyvärr en risk med just det.. för OM personen stuntar och kraschar, så innebär det fördröjning för att personalen på banan måste röjja upp spiller och möjligt oljespill.
Vad är det för moralskit du håller på med, inte f-n klotar väl Sune :1pajas
 

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun.
Hoj
Zx6rr
GSXR1100R skrev:
Jag klagar inte på stuntare, organisera er och trixa tillsammans på ett säkert ställe, vi brukar köra på du vet var men vissa är korkade och farliga i onödan, vad är ballast, att stunta säkert på en stripp eller att stunta inne i stan där alla kan se showen, att köra med skygglappar hjälper föga, det är dumt och farligt att stunta på fel ställe, det är asfett att stunta inför publik på ett säkert ställe :tummenupp

(Är jag bannad nu) :1pajas

Jag leker (stuntar) i skogen. Är det asfett?? Bor i skogen och jag kör skogsmaskin när jag jobbar. Slå det skåning.. :hej Kommer en extrem åka bakhjul och fram hjul i skogen film inom några månader.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ylle skrev:
Jag leker (stuntar) i skogen. Är det asfett?? Bor i skogen och jag kör skogsmaskin när jag jobbar. Slå det skåning.. :hej Kommer en extrem åka bakhjul och fram hjul i skogen film inom några månader.
Stuntar du med en traktor :confused:
 

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000R
Rigge skrev:
TEST: Min kompressormatade turboR1:a är försäkrad på min ************r, nu har jag vurpat när jag wheelade mot rött inne i stan i 200km/h +, ska jag fejka*****h efter en landsväg eller ska jag anmäla den *******?

:D :D :D :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top