Moraltanter vs alla vi andra!

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Hej! I denna tråden vill jag ha litta roligt snack mellan moraltanter och alla vi andra. Hoppas detta blir en rolig tråd som man kan få många roliga garv av! :D Så let the war begin!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Härligt med fler som gillar kinky! Wet? VaRTT BOR DU?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Du måste ju komma med ett statement som upprör först typ : jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

Hade du skinnställ på dig?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området. :yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området. :yoparty

Sist jag åkte in på en väg där det stod så var hela vägbanan täckt av grus, så jag passade på att träna på gruskörning med mycket gas och kanande med bankänden. :banana
Även om det gick långsamt...

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Jag brukar puttra runt i stan och leta en lång rad med parkade bilar. Trean 2k varv och ge fullt.. Alltid är det nåt larm som går. :)

Fan va jag är cool!

Sent from my iPhone using Tapatalk

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Alltså fattar ni inte hur jävla mycket ni förstör för oss andra hojåkare! Alltså, här jobbar vi och kämpar med att bli allmänt accepterade och så kommer det såna som ni och bara tänker på er själva. Tänk på kollektivet för fan. Och glöm inte gå med i facket.

Det bästa med att vara lärare är att man kan lära ungarna vilka lagar som är bra att följa och vilka de kan skita i...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du måste ju komma med ett statement som upprör först typ : jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

Exakt. Den här tråden kommer självdö inom kort.......

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Sist jag åkte in på en väg där det stod så var hela vägbanan täckt av grus, så jag passade på att träna på gruskörning med mycket gas och kanande med bankänden. :banana
Även om det gick långsamt...
Bankänden? :va

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
SH är väll moralborgens högland? Så länge det gagnar SH kollektivet alltså.
Vi håller alltid med tråd-skaparen oavsett om han sålt eller köpt.
SH:aren är blå, vill inte betala för allt annat white trash där ute, men när det gäller försäkringspremien är det orimligt att den egna gruppen ska göra rätt för sig.
Outlaws ska helst skjutas eller åtminstone få stryk, så länge det inte är fortkörning på 70 och uppåt. Då är det fel på lagarna och inte SH kollektivet. :fyllisar

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R

Jag konstaterar bara att det är de som bor i området som kör mjukt, vi övriga på genomfart kan köra hårt, deras val resp mitt val, men bra att de upplyser så att jag kan planera min körning :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!