PimX
Ny medlem
Hej! I denna tråden vill jag ha litta roligt snack mellan moraltanter och alla vi andra. Hoppas detta blir en rolig tråd som man kan få många roliga garv av! Så let the war begin!
jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!
Hade du skinnställ på dig?
Ja, med sporthoj.com tröja ovanpå. Och en piasavakvast fastklistrad på hjälmen.
Jag brukar sälja knark på skolgården...
Sen heter det Moral Tannter bland oss outlaws....
När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området.
Du måste ju komma med ett statement som upprör först typ : jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!
Bankänden?Sist jag åkte in på en väg där det stod så var hela vägbanan täckt av grus, så jag passade på att träna på gruskörning med mycket gas och kanande med bankänden.
Även om det gick långsamt...
Jag kan representera moralkärringarna i denna ytterst ickeexisterande debattpanel.
Jo men jag blandar ut det 50-50 med maskindiskmedel. Och om folk klagar så skriker jag "Det sa din mamma med".Det är väl inte outlawigt? Var ska man annars sälja knark om man inte får vara där kunderna finns?
När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området.
kErring!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |