Skinnställ?
You fail.
Fan också.. nästa gång lovar jag att köra i foppatofflor, shorts och inget körkort på en alldeles för våldsam hoj.
Skinnställ?
You fail.
Solid snake skrev:Skinnställ?
You fail.
Bedårande. Var fick jag Sator ifrån?
Men han hade ju provat stället hos en lokal Mc-butik, det tog flera timmar att hitta rätt modell, storlek etc. Fick hur mycket bra hjälp som helst, värsta service-minded butiken.
Sen beställde han allt på fc-moto, måste ju spara några tusen
Sådär gör bara fattiga töntar som inte har råd att köra hoj egentligen, såna som vill vara det där "lilla extra" men egentligen inte är det.
Skinnställ är homosexuellt. Vi riktiga bogesundsbombare kör med badshorts vi snattat från valfri designerbutik på übermalm.
Designershorts är sjukt bögit, jag kör med linne (manligare + man ser mina tribals) camoshorts och kamphunden på bönpallen, manligare än så blir det inte.
Det är lite svårt nu såhär 2013. Vad fan är manligt egentligen. Om man nu verkligen ville vara riktigt manlig, hur skulle man då se ut?
Sporthoj är definitivt omanligt. Custom också. Det kanske var manligt på 50-60-talet, men nu är det bara äckligt. Å andra sidan är det nog få som kör hoj för att förstärka sin manlighet. Eller, många kanske gör det, men det funkar inge bra.
Vad är manligt egentligen? Finns det inga tjejer här som kan svara på det. Allvaligt alltså?
Käften gubbkärring. 2013 är det manligt att spendera 2 timmar om dan på sitt yttre, använda cykelhjälm, jobba i ett kvinnodominerat yrke samt låta frun bestämma hur stor veckopeng man ska ha.Manligt är att skita i vad andra tycker, at öra precis det man vill oavsett hur det ser ut.
käften gubbkärring. 2013 är det manligt att spendera 2 timmar om dan på sitt yttre, använda cykelhjälm, jobba i ett kvinnodominerat yrke samt låta frun bestämma hur stor veckopeng man ska ha.
Käften gubbkärring. 2013 är det manligt att spendera 2 timmar om dan på sitt yttre, använda cykelhjälm, jobba i ett kvinnodominerat yrke samt låta frun bestämma hur stor veckopeng man ska ha.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|