Video Mordförsök

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jag blev utsatt för något liknande förra året. Körde hem från jobbet vid midnatt. Kommer upp i röven på en liten toyota starlet som låg i 30 på 50-väg. Såg att det var lite snorisar i som vände sig om hela tiden och tittade bakåt. Jag går ut och kör om varpå när jag ligger jämsides fanskapet väjar mot mig fort som fan. Jag blir paff och förbannad och lägger mig bakom en stund. Sen går jag upp jämsides igen och måttar en spark mot förarens sidoruta, tar regnumret och åker hem. Kollar upp det dagen efter och ringer hans mamma som stod på bilen. Hon lät väl lite förvånad och skulle prata med honom. Fick tag i killen ett par veckor senare på telefon och förklarade vad som kunde ha hänt. Med tanke på att jag bara har trafikförsäkring, kunde bli polisanmälan, jag hade blivit sjukskriven osv. Ingen bra start för en liten 18-åring att dra på sig massa skulder. Han hade ingen speciellt bra ursäkt till varför han gjorde det....- Jag trodde det var en moped.

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
Jag blev utsatt för något liknande förra året. Körde hem från jobbet vid midnatt. Kommer upp i röven på en liten toyota starlet som låg i 30 på 50-väg. Såg att det var lite snorisar i som vände sig om hela tiden och tittade bakåt. Jag går ut och kör om varpå när jag ligger jämsides fanskapet väjar mot mig fort som fan. Jag blir paff och förbannad och lägger mig bakom en stund. Sen går jag upp jämsides igen och måttar en spark mot förarens sidoruta, tar regnumret och åker hem. Kollar upp det dagen efter och ringer hans mamma som stod på bilen. Hon lät väl lite förvånad och skulle prata med honom. Fick tag i killen ett par veckor senare på telefon och förklarade vad som kunde ha hänt. Med tanke på att jag bara har trafikförsäkring, kunde bli polisanmälan, jag hade blivit sjukskriven osv. Ingen bra start för en liten 18-åring att dra på sig massa skulder. Han hade ingen speciellt bra ursäkt till varför han gjorde det....- Jag trodde det var en moped.

Kontentan är att du ska skaffa en riktig hoj som inte misstas för en moppe :tummenupp

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Var på Biscaya Motors provkörningsdag igår o körde massa härliga hojar, t.ex nya 1199 och en riktigt härligt vässad 1098. Var på väg tillbaka mot butiken med ett lillmonster då jag kommer ikapp en snorunge i keps som kör en mattsvart i hans tycke säkert jävligt häftig V40, innan högersvängen upp mot Hol från E20 ställer han sig på bromsen två ggr för att tvinga mig att tvärbromsa, o nej det var inga bilar framför eller något hinder som tvingade honom att bromsa så tvärt som han gjorde, givetvis ska jag hålla ett avstånd som tillåter detta men detta gjorde han bara för att jävlas. Efter högersvängen in på vägen mot Hol går jag ut o ska dra om idioten som då ökar o tränger ut mig mot diket o tvingar mig att nita o gå in bakom samtidigt som det finniga aset sitter o skrattar! Vad säger man? Inte första gången som det händer o säkert inte sista! Akta er för alla idioter där ute!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati