KTM640Y2K skrev:Då var det dax igen kl 20.00
I be there. Nu ska ni få se turbostånkan Men ni får inte köra ifrån mig så att jag får skämmas!!KTM640Y2K skrev:Då var det dax igen kl 20.00
Boost 2 skrev:I be there. Nu ska ni få se turbostånkan Men ni får inte köra ifrån mig så att jag får skämmas!!
Boost 2 skrev:I be there. Nu ska ni få se turbostånkan Men ni får inte köra ifrån mig så att jag får skämmas!!
Tomasol skrev:Låter som det kommer mer åskådare än dom som ska köra
McGee skrev:wroooooom
Ja.... sprängt pleninum/luftburk Tappade allt vrid från botten + att jag tappade 45hk i toppeff Hade endast 60-65hk vid tokvarv och drevat för 200 = funkade inge bra på gokartbanan! Men redan nu har jag kastat de provisoriska pleniumet och ett nytt är under tillverkning just i denna stund, så aj bi back next måndagsåkning, men de va ju kul ändårehnmark skrev:Kul att se turbohojjen i action synd att det blev lite problems ..
Hihihi jag har 43hk och drevat för 217 å det funkar kanon ! ;D Beror bara på vad man jämför med... ;PBoost 2 skrev:Ja.... sprängt pleninum/luftburk Tappade allt vrid från botten + att jag tappade 45hk i toppeff Hade endast 60-65hk vid tokvarv och drevat för 200 = funkade inge bra på gokartbanan! Men redan nu har jag kastat de provisoriska pleniumet och ett nytt är under tillverkning just i denna stund, så aj bi back next måndagsåkning, men de va ju kul ändå
Kan de va möjligt att du har en sån drevning! Hur litet bakdrev o hur stort fram? och varför har du så in i h drevat? Här på midlanda står man i princsip stilla i 4 böjar då är det svårt med tokdrevat.OlleR skrev:Hihihi jag har 43hk och drevat för 217 å det funkar kanon ! ;D Beror bara på vad man jämför med... ;P
Fan va jag vill se den där turbohojjen!
AtlantiZ skrev:Var det inte du som stod på muren och fotade? Om du har fler bilder så pilla gärna upp dom
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|