aidem
Älskar allt på 2 hjul med motor.....
En bild från dagens övning, idag var vi tre st Jag,polaren och en till som bara råkade köra förbi och stannade till
Trevligt Själv har man rallat runt på lockarps gokart idag.
En bild från dagens övning, idag var vi tre st Jag,polaren och en till som bara råkade köra förbi och stannade till
View attachment 368133
Ni får gärna säga till nästa gång ni ska ut och träna lite bakhjul. Hänger gärna på om det går bra
Motardåkare-vem, var, när, hur...
--------------------------------------------------------------------------------
Vilka är det egentligen som kör motard här nere i Skåneland och vilka är på G??
Har hört att vissa är lite pigga på att skaffa men kommer inte till skott.
Hade varit skitkul om fler som kör och om fler skaffar kanske vi hade kunnat bli en lite grupp som inte bara rallar asfalt utan också kan utnyttja motardens mångsidighet till grusvägar, skog, trappor, närmaste vägen, som enhjuling, mm
Gör en kort lista...o hoppas jag inte är ensam
Så vilka kör motard o vill ut o busa?
1. aidem
2. henke hå (förhoppningsvis jävligt snart)
3. Bezerk
4. Danne
Om det är ok väder i helgen hade jag tänkt dra en runda vilket tyvärr nog blir årets sista för min del och kanske även sista gången för överskådlig framtid Några som är sugna på att hänga på?
Yes eventuellt kan det bli så, lägenhetsköp hägrar istället och behöver isåfall ha loss lite extra pengar. Just nu finns det lite saker som ska pysslas med på hojen och den ska få en ordentlig genomgång så får vi se hur det ser ut till nästa säsong om jag har kvar den eller icke.Vad menas?? Ska du sälja hojen elle
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|