Motard åkning i Malmö området?

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Var finns alla motard-åkare i Malmö området? :confused: Har inte sett någon än så länge. Kanske finns fler som vill ut o köra i grupp någon gång?

//Tobbe
 

Tyldenhong

Ska du veta
Gick med
10 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
2006 Suzuki SV650s
Tjenare!! Man ser dem inte så jätteofta, trodde nästan inte där fanns nån i Malmö. Jag hänger gärna med ut o kör nån gång, fast nu måste man spänna kedjan, byta olja och kolla lite filter och sånt skoj först. Var brukar du köra? hade gott!!
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Sedär..det fanns en till iaf :) Finns nog ännu fler men måste väl komma på det magiska sättet att locka fram dem hehe. Ja det låter som att du ska ha jättekul med hojen då ju :hihi
Ärligt talat så har jag inte kört mycket alls...tog körkortet iår så man får väl kalla sig för rookie. Hoppas på att fler med motard vill ut o köra vanliga vägar eller om man hittar nåt bra ställe att lattja på, det e ju lite trist att köra ensam. Kul att du e med...då får vi ju höras mer om när det blir av.Går nog bra på en helg om man inte tar d mitt i veckan förstås.Dock upptagen denna helgen tyvärr :( Ha d
 

Tyldenhong

Ska du veta
Gick med
10 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
2006 Suzuki SV650s
Jag har haft hoj i knappt två månader och kan väl lätt kalla mig en "pinky" :hihi men man blir ju bättre o bättre iaf. Ja vi får höras av, hade varit skitskoj :yoparty
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
chukabowa skrev:
2284681 kvalar man in i "malmö-området" om man bor i löddeköpinge?

Självklart gör man d. Menade egentligen södra skåne...jag har inga problem med att köra en bit :)
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
MrxXx skrev:
2284739 Självklart gör man d. Menade egentligen södra skåne...jag har inga problem med att köra en bit :)
jajaja.. jag e på.. om det inte blir för långt söderut.. e inte så spännande o ligga o köra flera mil bara för o komma fram till dom andra man ska köra med.
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
chukabowa skrev:
2284790 jajaja.. jag e på.. om det inte blir för långt söderut.. e inte så spännande o ligga o köra flera mil bara för o komma fram till dom andra man ska köra med.

Nä det e sant, men det får man komma överrens om vart man ska träffas. Ni kanske känner till lite bra kurviga vägar oxå? Är det helger som gäller för dej eller går även vardagar? Ha d
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
Jag o en polare brukar fara runt i Sjöbo/blentarp/genarp/skurups området , roligast vägar o fet raka att leka på
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Nappe skrev:
2284923 Jag o en polare brukar fara runt i Sjöbo/blentarp/genarp/skurups området , roligast vägar o fet raka att leka på

Okej, jag var ute på det hållet förra onsdagen när vi körde till Sjöborakan...Häckeberga o sen vidare ut. Fina vägar där ute. Har hört att vissa varit ute o kört på björka flygfält oxå. E ni sugna på att dra ut ett gäng o köra nån gång så hojta till. Hade varit skoj :yoparty
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
MrxXx skrev:
2285405 Okej, jag var ute på det hållet förra onsdagen när vi körde till Sjöborakan...Häckeberga o sen vidare ut. Fina vägar där ute. Har hört att vissa varit ute o kört på björka flygfält oxå. E ni sugna på att dra ut ett gäng o köra nån gång så hojta till. Hade varit skoj :yoparty
jag kan när som nästan.. är arbetslös fom den 11:e
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
MrxXx skrev:
2285405 Okej, jag var ute på det hållet förra onsdagen när vi körde till Sjöborakan...Häckeberga o sen vidare ut. Fina vägar där ute. Har hört att vissa varit ute o kört på björka flygfält oxå. E ni sugna på att dra ut ett gäng o köra nån gång så hojta till. Hade varit skoj :yoparty


Tja , vi brukar starta i blentarp var onsdag o avsluta på sjöbo rakan , men vi kan nog pallra oss närmre malmö och möta upp er på nått lämpligt ställe


smyga in på björka fältet är lite si o så med , varken grannarna eller millitären/polisen tycker om att man är där inne
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Min som jag trodde upptagna helg blev plötsligt fri, förutom att jag ska jobba en stund på lördag förmiddag. Så om ni har tid o lust för att köra lite så e det fritt fram att höra av er. Mitt mobilnr: 0707-652897

//Tobbe
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
MrxXx skrev:
2286838 Min som jag trodde upptagna helg blev plötsligt fri, förutom att jag ska jobba en stund på lördag förmiddag. Så om ni har tid o lust för att köra lite så e det fritt fram att höra av er. Mitt mobilnr: 0707-652897

//Tobbe

Hadde kidsen nu i helgen ,har typ flygförbud då

Vi skall köra på onsdag ,kan ju möta upp er i genarp eller nått ???
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Nappe skrev:
2294102 Hadde kidsen nu i helgen ,har typ flygförbud då

Vi skall köra på onsdag ,kan ju möta upp er i genarp eller nått ???
tror jag sitter i en kanot o svettas på onsdag. e nog inte hemma förän torsdag..
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Nappe skrev:
2294102 Hadde kidsen nu i helgen ,har typ flygförbud då

Vi skall köra på onsdag ,kan ju möta upp er i genarp eller nått ???


Jag e på...tror jag. Ska bara kolla så jag inte har nåt planerat,men d tror jag inte. Hoppas d inte e så j*vla varmt så man knappt kommer ur stället efteråt,fast d e klart..kan ju vara kroppsformen oxå :rofl
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
Vart i genarp skall vi träffas ??

macken, ica eller nått ???
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Nappe skrev:
2296488 Vart i genarp skall vi träffas ??

macken, ica eller nått ???

Ja e det inte en konsumbutik där ligger mitt inne i Genarp? Kan ju träffas på parkeringen där. Tid? Jag kan allt från 17.00 o senare...
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top