chukabowa skrev:2284681kvalar man in i "malmö-området" om man bor i löddeköpinge?
jajaja.. jag e på.. om det inte blir för långt söderut.. e inte så spännande o ligga o köra flera mil bara för o komma fram till dom andra man ska köra med.MrxXx skrev:2284739Självklart gör man d. Menade egentligen södra skåne...jag har inga problem med att köra en bit
chukabowa skrev:2284790jajaja.. jag e på.. om det inte blir för långt söderut.. e inte så spännande o ligga o köra flera mil bara för o komma fram till dom andra man ska köra med.
Nappe skrev:2284923Jag o en polare brukar fara runt i Sjöbo/blentarp/genarp/skurups området , roligast vägar o fet raka att leka på
jag kan när som nästan.. är arbetslös fom den 11:eMrxXx skrev:2285405Okej, jag var ute på det hållet förra onsdagen när vi körde till Sjöborakan...Häckeberga o sen vidare ut. Fina vägar där ute. Har hört att vissa varit ute o kört på björka flygfält oxå. E ni sugna på att dra ut ett gäng o köra nån gång så hojta till. Hade varit skoj
MrxXx skrev:2285405Okej, jag var ute på det hållet förra onsdagen när vi körde till Sjöborakan...Häckeberga o sen vidare ut. Fina vägar där ute. Har hört att vissa varit ute o kört på björka flygfält oxå. E ni sugna på att dra ut ett gäng o köra nån gång så hojta till. Hade varit skoj
MrxXx skrev:2286838Min som jag trodde upptagna helg blev plötsligt fri, förutom att jag ska jobba en stund på lördag förmiddag. Så om ni har tid o lust för att köra lite så e det fritt fram att höra av er. Mitt mobilnr: 0707-652897
//Tobbe
tror jag sitter i en kanot o svettas på onsdag. e nog inte hemma förän torsdag..Nappe skrev:2294102Hadde kidsen nu i helgen ,har typ flygförbud då
Vi skall köra på onsdag ,kan ju möta upp er i genarp eller nått ???
Nappe skrev:2294102Hadde kidsen nu i helgen ,har typ flygförbud då
Vi skall köra på onsdag ,kan ju möta upp er i genarp eller nått ???
Nappe skrev:2296488Vart i genarp skall vi träffas ??
macken, ica eller nått ???
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |