chukabowa
Håårdcåår
bra runda = lång runda = ont i rövaninja_power skrev:2306773kan vi inte dra ihop ett bra gäng till näst helg o köra en bra runda o sen leka
bra runda = lång runda = ont i rövaninja_power skrev:2306773kan vi inte dra ihop ett bra gäng till näst helg o köra en bra runda o sen leka
Nappe skrev:2306916min hoj e inte riktigt hel pg av nått
tidigast jag kan köra är onsdag nästa vecka
"hojt" jag köär gärna o helgen. kanske inte en lååång runda men lite bus e alltid kul.TRX85r skrev:2306922Onsdagen e spikad!!
Men e det nån som vill i helgen så hojta till,,,alltid skoj o leka ju
jag är med har värsta abstinensen, inte kört sen i lördagsTRX85r skrev:2307063Va sejs om en runda på barsebäcksrakan (verket) i morrn vid 17:00
låter bra.TRX85r skrev:2307063Va sejs om en runda på barsebäcksrakan (verket) i morrn vid 17:00
chukabowa skrev:2307114låter bra.
vad har du hittat på för o paja stiftet då? funkar det inte med lite fulmek o bränns stiftet med tändare o sen stålborste.. funka på min gammla puch-Rosen- skrev:2308473fakk hojen är helt död, ingen som har ett ngk stift över? vet ine om det är till samma som större hojar, (antar att det inte är det )
-Rosen- skrev:2308473fakk hojen är helt död, ingen som har ett ngk stift över? vet ine om det är till samma som större hojar, (antar att det inte är det )
jo jag kom hem på det sättet, men sen när jag skulle ut och köra på kvällen så startade hon fint men när jag varvade så dog hon igen och jag orkar inte hålla på med att plocka lkås sadel och tank hela tiden, så jag får fixa ett nytt stift helt enkeltchukabowa skrev:2308742vad har du hittat på för o paja stiftet då? funkar det inte med lite fulmek o bränns stiftet med tändare o sen stålborste.. funka på min gammla puch
jupp, om jag får igång den så kommer jagTRX85r skrev:2308756Synd,,får du igång tweitakten så kom,,jag & en polare med en husa 650 kommer allafall
Ska iväg o tanka nu så jag e där litta tidigare jag med,,min polare med husan backade men jag kommer en svängchukabowa skrev:2309380nån som vill köra lite tidigare så går det bra för mej.hinner bara va där lite mer än en timme om jag åker dit 1700. så jag drar nog dit tidigare. 1600 eller 1630 ungefär.
gött.. får se om jag får tag på kameramannen oxå..TRX85r skrev:2309393Ska iväg o tanka nu så jag e där litta tidigare jag med,,min polare med husan backade men jag kommer en sväng
ska ni posa i sjöbo eller? jag följer inte med iaf, om jag får hojen att funka så blir det 125cc träffTRX85r skrev:2314419Blir det nån träff i Genarp i morron för sjöborundan??
Nappe har du fått ihop din??
Kan väl göra en lista på alla som vill sätta upp sej i så fall
TRX85r skrev:2314419Blir det nån träff i Genarp i morron för sjöborundan??
Nappe har du fått ihop din??
Kan väl göra en lista på alla som vill sätta upp sej i så fall
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO