ninja_power skrev:2352893nu e man hemma ifrån bb så jag hoppas det blir körning på onsdag
TRX85r skrev:2353021Grattis
Men Nappe e ju inte hemma på onsdag så vem ska leda truppen om det blir nåt??Nån som e sugen
jag också :skrika , om jag bara kunde få föggen fixad så hänger jag med på onsdagMrxXx skrev:2353227Jag kan inte leda truppen men jag hänger garanterat med om inte vädret säger annat. Men nån annan än Nappe kan väl leda oss så länge Så grymt sugen på att köra...Vill NU!
Vi får lösa det till onsdag,,gissa vem som vatt ude & lekt 2 timmarMrxXx skrev:2353227Jag kan inte leda truppen men jag hänger garanterat med om inte vädret säger annat. Men nån annan än Nappe kan väl leda oss så länge Så grymt sugen på att köra...Vill NU!
McRae skrev:2353265Halloj!
Var brukar ni köra nånstans?
Blir lite drygt o köra med RR från Statoil nu med motarden, en raka så gassar de upp till 200 juh...
/Micke
TRX85r skrev:2353256Vi får lösa det till onsdag,,gissa vem som vatt ude & lekt 2 timmar
ninja_power skrev:2353791jag kan leda lite har bott i genarps trakten i 10 år ,men det går inte riktigt lika fort som när nappe kör
ninja_power skrev:2357162blir vi några på onsdag
ninja_power skrev:2357162blir vi några på onsdag
Så här ser det ut än så länge dåMrxXx skrev:2359087Jag kommer iaf, så jag hoppas d blir fler
Måtte d bara vara fint väder oxå...
TRX85r skrev:2360442Mcrae och motoman kom igen upp på listan boys
skoj fall vi blir många jy.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|