PULVER skrev:har sökt men ej funnit svar.
vad är det förutom fälgar som behöver bytas för motard körning?
kan man använda bromsoken som sitter? och vad är rimligt att betala för en upsättning? nytt,beg/ fredrik
ps ska va till en ktm 525 sx ds
Mheel skrev:Jag betalade ca 16000 för svarta fälgar inkl däck samt beringer broms kit , ryckutjämnare, bakdrev och sidostöd. Tror det va allt.
Tyckte det va ett bra pris.
Mvh Mheel
Mheel skrev:Jag betalade ca 16000 för svarta fälgar inkl däck samt beringer broms kit , ryckutjämnare, bakdrev och sidostöd. Tror det va allt.
Tyckte det va ett bra pris.
Mvh Mheel
rejser skrev:måste kännas lite jobbigt när Ktm/husaberg skickade med nästan samma prylar för 5000:-
nädå, skojar bara..
betalade själv ca 9000 för mina hjul för 4 år sen.
Köpte en ny ktm och fick köpa motardhjul+320mm skiva+beringer 4-kolvsok för 5000:- men det var för att dom vill bli av med -04 som var kvar.PULVER skrev:om man köper en helt ny? och vart?
starholk skrev:Köpte en ny ktm och fick köpa motardhjul+320mm skiva+beringer 4-kolvsok för 5000:- men det var för att dom vill bli av med -04 som var kvar.
PULVER skrev:okey undra bara. har hittat ett par hojar vissa med motard kit och några utan och det är ungefär 15k i prisskillnad. undrar om det kan löna sig att köpa en utan motard kit och sen leta begat? /fredrik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|