Motard i sthl 070304

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Hörru ditt j*vla moppefucko!
Jag skulle vilja se dig köra så här utanför Donken en onsdag i sommar!!!! :näsblod
(Jag vet var du bor) :D

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Grym film!
Men måste faktiskt få kritisera lite, inte på skaparen personligen utan på rätt många här. Först diskuterar ni wheelie-tekniker och outlawfilmer som alla tycker är jätteballa. Sedan klagar ni på att försäkringspremierna stiger, det kan ju inte ha något som helst med ert åksätt att göra? :rolleyes:

Jag snackar inte till någon enstaka person här så ingen behöver ta åt sig, utan den stora massan som gillar att köra på t.ex. bakhjulet (vilket inte jag tycker är fel att folk gör, oftast), men jag tycker nog att man kan tänka lite på att sitt åksätt kan vara en av anledningarna till att premierna faktiskt höjs.

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Ahh, minnen..

Sen lägger man märke till stående wheelie och då kommer ett minne tillbaka där bakhjulet försvinner framåt och man själv ryggsurfar asfalt..
Klart, det är ju sånt som händer..

Kanske lite väl outlaw för mig men ändå en jävligt skön film..

Med musiken och körstilen borde filmen heta terapikörning..

Grym film!
Men måste faktiskt få kritisera lite, inte på skaparen personligen utan på rätt många här. Först diskuterar ni wheelie-tekniker och outlawfilmer som alla tycker är jätteballa. Sedan klagar ni på att försäkringspremierna stiger, det kan ju inte ha något som helst med ert åksätt att göra? :rolleyes:

Inlägget är nästan som om du har kopierat det från en äldre person och postat det själv.. Argumentet är gammalt och välanvänt..

När hörde du senast en motardåkare klaga på förs. premier?

Last edited:

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Min nya idol (L) woohooo!

haha nej, men kul film, blev redigt sugen.

:)

/Hagberg

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Grym film!

Jag snackar inte till någon enstaka person här så ingen behöver ta åt sig, utan den stora massan som gillar att köra på t.ex. bakhjulet (vilket inte jag tycker är fel att folk gör, oftast), men jag tycker nog att man kan tänka lite på att sitt åksätt kan vara en av anledningarna till att premierna faktiskt höjs.

Det bara sådana som kör sin motard 1 säsong och åker omkull och skrapar lite plast som tar det på försäkringen OCH vad kostar plasten till en motard jämfört med Sporthoj!! :tungan

Anledningen till att premien skjuter i höjden på motard är stölderna och knappast så många pga omkullåkning.

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Det bara sådana som kör sin motard 1 säsong och åker omkull och skrapar lite plast som tar det på försäkringen OCH vad kostar plasten till en motard jämfört med Sporthoj!! :tungan

Anledningen till att premien skjuter i höjden på motard är stölderna och knappast så många pga omkullåkning.

Nu är det ju faktiskt inte bara motardåkare som kör på det sättet :)tungan ), själv kör jag ju enduro så för mig spelar det inte så stor roll ännu.

Inlägget är nästan som om du har kopierat det från en äldre person och postat det själv.. Argumentet är gammalt och välanvänt..

När hörde du senast en motardåkare klaga på förs. premier?

Det är inte bara gammalt och välanvänt, det värsta är väl att det stämmer också :rolleyes:

Last edited:

Ceder

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Hoj
Fz1 Turbo
Andersj : Måste bara få fråga om den är så lätt wheeliad som det ser ut?
Du verkar jhu alldrig koppla upp den eller så det man får se iaf.
Vad har du för drevning mm?

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Jo till vissa delar så kan jag hålla med dig men handen på hjärtat hur lagligt åker du enduro då, kör du alltid på inhägnat omr hos din lokala cross/enduro klubb. Man kan ju diskutera det där med transport till och från träning/tävling en extra gång? :pannkyss

Jag är verkligen inte guds bästa barn, det enda jag hade invändingar på var sättet att köra på bland en massa folk. Körsättet i övrigt i filmen är väl så som de flesta kör motard....även jag..(bortsett från rödljuskörningar, köra på fel sida refugen, mot enkelriktat osv osv.)

Last edited:

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
JOFA: Det är precis så lätt som det ser ut. KTMs rallykam gjorde det mycket lättare :tummenupp Ska iväg och bänka imorgon bitti, det ska bli kul att se hur mycket vrid det är i den.

Drevningen är 17/42 ,. Org är 17/40.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
filmen va skön å kolla på ..
tänk bara på hur du kör bland folk man kan aldrig lita på fotgängare å bilister ..
annars så va den skön å kolla på ,
å som någon annan sa terapi film:yoparty ..

Last edited:

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Har lite klagomål, tycker att det var förlite burnande och mer stoppies kunde du väl bjussat på :mad: !!!!

Haha fan vad fint Anders så där ska det se ut. Blir lite roligare och varmare när vi är några som åker sen :tummenupp . Får se om du hänger på nu då med rally-k .

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Har lite klagomål, tycker att det var förlite burnande och mer stoppies kunde du väl bjussat på :mad: !!!!

Haha fan vad fint Anders så där ska det se ut. Blir lite roligare och varmare när vi är några som åker sen :tummenupp . Får se om du hänger på nu då med rally-k .

Det här kommer ju vara värsta svärmorsdrömmen jämfört vad det kommer bli i sommar :yoparty

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Sjuukt underbar film :) Har nog sett den 10ggr redan ^^
Låten, vad heter den? Sökte lite lätt på Indy rock n' roll men hittade inget.. =)

copse

Guest
Cool film :)

Är det bara jag som väntar på grönt här?

Har nog aldrig kört mot rött :rolleyes:

Ceder

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Hoj
Fz1 Turbo
Andersj : Blev det grym skillnad med kam?
Hur blir servicen nu då när du bytt kam?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati