Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ja är någon sugen på att hitta nå tur under dagen och sen dra mot Barkaby så hänger jag på, och nu jäklar Olof hänger du med du me den uber starka 660!

Om det är bra väder:)

Hur blir det på onsdag, nån som vill mötas upp nånstans mitt på dan?

Självklart! Man har ju semster i ett par veckor så nu finns det tid för att åka hoj:tummenupp

Last edited:

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
F-n, sen vurpan (läs: klantskalle) för någon onsdag sedan har jag fortfarande skitont i ett revben... sen när jag körde i onsdags, så pajade det nog ännu mer för nu gör det ont SOM FAN när jag bara andas. Vill ju köra lite på Barkarby...
HELVETE! :(

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
mellan 2
Jag tänkte väl att man kunde åka på dan sen dra in till medis vid 17.30 och möta upp resten och sen ta en tur o avsluta i barkarby.

Ex3mX: Låter inge bra det där..men som sagt..moppekillarna blev nog grymt impade :tungan
Hoppas det känns bättre på onsdag!

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Aha nu när man äntligen ska få med Olof så får man förhinder själv men kommer möta upp er på Barkaby dock utan hoj men med kamera och nytt objektiv!

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Jag tänkte väl att man kunde åka på dan sen dra in till medis vid 17.30 och möta upp resten och sen ta en tur o avsluta i barkarby.

Ex3mX: Låter inge bra det där..men som sagt..moppekillarna blev nog grymt impade :tungan
Hoppas det känns bättre på onsdag!

Säg en mötesplats å tid på onsdag eftermiddag kan vi köra innan, ett gäng

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Aha nu när man äntligen ska få med Olof så får man förhinder själv men kommer möta upp er på Barkaby dock utan hoj men med kamera och nytt objektiv!

Frågan är var du höll hus i onsdags...?

Eftersom det är Barkarby som gäller på kvällen borde väl norr om stan vara ganska logiskt? Eller om man ska börja på södersidan och leta sig norrut under eftermiddagen?

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Jag hänger med! Har aldrig varit ute och åkt med er, men måste bli min första nu! Ska bli intressant att se hur lång tid det kommer ta innan jag tappar bort hela gänget. Förresten, vem vill lära mig att köra på bakhjulet borta i barkarby? Inte roligt att äga en motard utan att kunna köra på bakan fan. Haha.

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc

Eftersom det är Barkarby som gäller på kvällen borde väl norr om stan vara ganska logiskt? Eller om man ska börja på södersidan och leta sig norrut under eftermiddagen?

Låter bra,. Styr upp en mötesplats norr om stan som vi hittar till.

Jag hänger med! Har aldrig varit ute och åkt med er, men måste bli min första nu! Ska bli intressant att se hur lång tid det kommer ta innan jag tappar bort hela gänget. Förresten, vem vill lära mig att köra på bakhjulet borta i barkarby? Inte roligt att äga en motard utan att kunna köra på bakan fan. Haha.

Gnutten ger dig en pungspark för varje misslyckat försök så lär du dig snabbt :tummenupp

Last edited:

Jacko

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2007
Hoj
KTM690SM
Bra,. då ses vi där.

Och folk som inte hittar dit kan möta mig och stromberget vid medis kl 16.50, avresa 17.00..

jag tar med mig kameran :yoparty

Ses på medis!

Brukar det inte vara massa cops vid barkaby när det är körning där? Tänkte typ mest på flygande inspektioner på hojar?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast

Ja du jag var på västkusten med familjen och hälsade på kusiner samt lämnade dämpare hos Fubar i stenungsund!

Äähhh det finns fler som inte kan köra på bakhjulet som du men det kommer, finns inga genvägar utan träna träna träna träna träna är det som gäller!

Inte för att jag är nå bra men visst kan jag säkert lära ut nåt på plats så kan jag fota så du får se höjden sen!

Last edited:

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Vilken tid på Bilia Haga norra?
Jobbar till 17, kan vara där med glödande krök kl 17:01, hehe!

Rock-Star

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
KTM 640sm -03
Ja du jag var på västkusten med familjen och hälsade på kusiner samt lämnade dämpare hos Fubar i stenungsund!

Äähhh det finns fler som inte kan köra på bakhjulet som du men det kommer, finns inga genvägar utan träna träna träna träna träna är det som gäller!

Inte för att jag är nå bra men visst kan jag säkert lära ut nåt på plats så kan jag fota så du får se höjden sen!

Hur blir det på onsdagen på dagen då?
Blir det nån uppvärmning :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll