Prova revaxör och topps![]()
Först hojen och nu datorn.![]()
Hmm hoppas det inte smittar![]()
![]()
Det kanske vi alla ska göra innan sommarn drar igång![]()
Då blir det inga Hard Rockbesök eller andra pubrundor![]()
Jasså? En annan fick ju glida omkring alldeles ensam, ringde alla möjliga men det var antingen toffel eller hjälpa polare som gällde. Skärpning!
Hehe
Hade gärna åkt men låg tyvärr och sovjobbar natt den här helgen så dygnet har inte så många timmar över
![]()
När det är så bra väder som det var idag får du sova på jobbet. Nattarbete... Säkert någon vakt av något slag som ändå inte gör något..?![]()
F*n j*vla sk*t förbannade k*k j*kla ar*le åt hel*ete med alla som har motarder!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Här ligger man i 1:a led precis svängt av motorvägen till lapplands väsby upp till rondellen. Vad hör jag från stäket hållet jo stånka ljud. Va fan nu tänker jag är det några sådana förbannade maffiahuliganer ute. Mkt riktigt där får jag se vårens vackraste syn 4 eller var det 5st KTM motarder i härlig fart genom rondellen, såklart jag var tvungen att stå kvar i filen för jag ville ju inte hindra killarna att fullfölja deras framfart. Äntligen fick jag se nya 690 SMC i aktion och jag är så kär!!!!!!!!!!!!!!! Svänger höger efter dem nästan men fortsätter rakt fram mot fresta istället för de skulle möta upp några andra på Donken.
Tack grabbar/tjejer vilka ni nu var för att göra min dag lyckligt!
I,am in LOVE!!!
![]()
Fan boys börjar dra ihop sig för "onsdagarna", skulle bli lite kyligt nu i veckan men nästa vecka lär det bli bra igen vad sägs?!?
Fan boys börjar dra ihop sig för "onsdagarna", skulle bli lite kyligt nu i veckan men nästa vecka lär det bli bra igen vad sägs?!?
EDIT:
Hur många är taggade på möte 17.45~ imorn onsdag?!?! vanliga platsen ska ju va +10
Sugen som f-n men jobbarbörjar 1900 ute på arlanda lite kärvt att hinna
Onsdagen efter ser det bättre ut dock!
haha du kan få hyra den dyyrt![]()
EDIT:
Hur många är taggade på möte 17.45~ imorn onsdag?!?! vanliga platsen ska ju va +10
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |