Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Nicke.S

It's on now!
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
KTM 625 SMC
Det är inte så att du har inställt i kontrollpanelen/ljud att du ska köra 5.1 fast du har stereohögtalare inkopplat? Eller tvärtom? Jag hör att rösten är i vänster högtalare. Kanske räcker med att justera balansen lite?

Det kanske vi alla ska göra innan sommarn drar igång :p

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
F*n j*vla sk*t förbannade k*k j*kla ar*le åt hel*ete med alla som har motarder!!!!!!!!!! :gnissla :hördu :kulspruta :machinegu :sissy :6surkart :5sure :tungan

Här ligger man i 1:a led precis svängt av motorvägen till lapplands väsby upp till rondellen. Vad hör jag från stäket hållet jo stånka ljud. Va fan nu tänker jag är det några sådana förbannade maffiahuliganer ute. Mkt riktigt där får jag se vårens vackraste syn 4 eller var det 5st KTM motarder i härlig fart genom rondellen, såklart jag var tvungen att stå kvar i filen för jag ville ju inte hindra killarna att fullfölja deras framfart. Äntligen fick jag se nya 690 SMC i aktion och jag är så kär!!!!!!!!!!!!!!! Svänger höger efter dem nästan men fortsätter rakt fram mot fresta istället för de skulle möta upp några andra på Donken.

Tack grabbar/tjejer vilka ni nu var för att göra min dag lyckligt!

:kär I,am in LOVE!!!:kär

Last edited:

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jasså? En annan fick ju glida omkring alldeles ensam, ringde alla möjliga men det var antingen toffel eller hjälpa polare som gällde. Skärpning!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jasså? En annan fick ju glida omkring alldeles ensam, ringde alla möjliga men det var antingen toffel eller hjälpa polare som gällde. Skärpning!

Hehe

Hade gärna åkt men låg tyvärr och sov :) jobbar natt den här helgen så dygnet har inte så många timmar över :huvet

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
När det är så bra väder som det var idag får du sova på jobbet. Nattarbete... Säkert någon vakt av något slag som ändå inte gör något..?:tungan

Hehe jo iofs sant.. Kan inte påstå att jag gör nån nytta här :) Men det va första gången sen i fredags morse jag fått möjlighet till att sova pga grannens badrumsrenoveringar :mad: så jag njöt som ett barn :)

Glasmästarn

Jävligt nöjd me hojen!
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
KTM 950sm -07 CBR1000RR -05 SÅLD KTM 525EXC -06
F*n j*vla sk*t förbannade k*k j*kla ar*le åt hel*ete med alla som har motarder!!!!!!!!!! :gnissla :hördu :kulspruta :machinegu :sissy :6surkart :5sure :tungan

Här ligger man i 1:a led precis svängt av motorvägen till lapplands väsby upp till rondellen. Vad hör jag från stäket hållet jo stånka ljud. Va fan nu tänker jag är det några sådana förbannade maffiahuliganer ute. Mkt riktigt där får jag se vårens vackraste syn 4 eller var det 5st KTM motarder i härlig fart genom rondellen, såklart jag var tvungen att stå kvar i filen för jag ville ju inte hindra killarna att fullfölja deras framfart. Äntligen fick jag se nya 690 SMC i aktion och jag är så kär!!!!!!!!!!!!!!! Svänger höger efter dem nästan men fortsätter rakt fram mot fresta istället för de skulle möta upp några andra på Donken.

Tack grabbar/tjejer vilka ni nu var för att göra min dag lyckligt!

:kär I,am in LOVE!!!:kär

hehe....ja då såg du allt mig å några polare. 2 st 690smc en superduke å ja på min 950sm. det var faktiskt premiärturen för dom båda på 690. å vi mötte upp några plastraketer på donken sen så bar det av mot bogan å waxholm för att sen åka över åkersberga å brottby på hemvägen. vart 15 sköna mil idag.
ja kan säga att dom två ägarna av 690 är kära oxå :)

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Fan boys börjar dra ihop sig för "onsdagarna", skulle bli lite kyligt nu i veckan men nästa vecka lär det bli bra igen vad sägs?!?

EDIT:

Hur många är taggade på möte 17.45~ imorn onsdag?!?! vanliga platsen ska ju va +10

Last edited:

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
Fan boys börjar dra ihop sig för "onsdagarna", skulle bli lite kyligt nu i veckan men nästa vecka lär det bli bra igen vad sägs?!?

jag kommer nog ta en sväng in till donken runt 7 tiden imorgon, hoppas bara att de e fler som tänker som jag gör!

ot. soppatorsk idag, tog totalt 2 timmar i skinstället+solen att få bensin i hojjen igen :gnissla

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

EDIT:

Hur många är taggade på möte 17.45~ imorn onsdag?!?! vanliga platsen ska ju va +10

Sugen som f-n men jobbar :huvet börjar 1900 ute på arlanda lite kärvt att hinna :hihi Onsdagen efter ser det bättre ut dock!

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R

EDIT:

Jasså?! Nu passar det?

Nej du, hinner nog inte, blir nog till att jobba. Btw så har jag en dekal (som visserligen inte sitter på hojen än) ämnad för dig. Tänkte på dig när jag hittade den (och lite på Linkan):)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln