johanrehn80
MUTTA MIXI ?
MD skrev:med nöje
ska hitta ett par hårdare stövlar bara så är jag med igen
MD skrev:med nöje
johanrehn80 skrev:ska hitta ett par hårdare stövlar bara så är jag med igen
MD skrev:köp ett par crosstövlar, dom e hårda och fina..
johanrehn80 skrev:hörde att det finns motardstövlar, lika hårda, men smidigare. Vet du nåt om såna?
Sen provade jag Alpinestars nya race. verkar rejält hårda, med plast överallt. Kanske är klent, med 10 ggr bättre än de "mjuka" (äntligen sköna) racestövlar jag har nu
MD skrev:vet inte nåt om några motardstövlar, jag har ett par axo crosstövlar dom e iaf hårda, speciellt över tårna.. själv klarar jag inte av att köra med dom om man ska busa lite (har svårt att nå bromsen med dom på) så jag kör med oxstar nu..
jag har för mig att motardstövlarna har släpskydd på sulan, annars e dom snarlika crosstövlarna... (tror jag)
MD skrev:det vart iaf 7-8st i rosersberg idag, lite bus på rakan... ifall nån undrar om dom missade nåt
Lartes skrev:De va kul
Tack för sällskapet, synd bara att hojpan ska gå så jävla dåligt
Men men får se om jag å Voicless ska byta lite saker, så ska jag komma ut och förnedra dig på slangen
johanrehn80 skrev:Det är en som har mc-firma. Märket var Forma tror jag.
Får jag bra pris på A-star så blir det dem, annars nån smidig crosstövel
MD skrev:ähh, den va bara lite svårstartad bara..
jag kanske har reservnyckeln kvar till hans garage, så om vi drar dit ikväll så kan vi säkert "låna" dom delarna du behöver från hans cykel
Lartes skrev:Absolut, det e kul att åka med er.
Jag ökar höjden på mina slangningar mer på 20min åkning med er än 3tim med nån annan
Fast din höjd får jag nog aldrig
MD skrev:det e nice, kul att du lär dig... jag sa att det skulle hjälpa om du tittade på oss först och sen gör du bara tvärtom ...
jag har SiDi motard boots... det är som ett par pjäxor men väldigt bra ledade i fotleden... rekommenderas...johanrehn80 skrev:hörde att det finns motardstövlar, lika hårda, men smidigare. Vet du nåt om såna?
Sen provade jag Alpinestars nya race. verkar rejält hårda, med plast överallt. Kanske är klent, med 10 ggr bättre än de "mjuka" (äntligen sköna) racestövlar jag har nu
Lartes skrev:De va kul
Tack för sällskapet, synd bara att hojpan ska gå så jävla dåligt
Men men får se om jag å Voicless ska byta lite saker, så ska jag komma ut och förnedra dig på slangen
MD skrev:ähh, den va bara lite svårstartad bara..
jag kanske har reservnyckeln kvar till hans garage, så om vi drar dit ikväll så kan vi säkert "låna" dom delarna du behöver från hans cykel
Voiceless skrev:Det är bara att beställa krejjer så tar vi och fixxar upp holken vettu
Lartes skrev:Ska bara gå igenom vad jag behöver.
Then I´ll place the order
MD skrev:men va fan, det trodde jag du hade gjort förra veckan.. så seg så seg..
blir det nån körning snart då? norr som söder
wdac skrev:jag har SiDi motard boots... det är som ett par pjäxor men väldigt bra ledade i fotleden... rekommenderas...
SiDi boots de längst upp på sidan har jag svarta.. stört mysiga... Sidi Flex Force SRS
Lartes skrev:Men men får se om jag å Voicless ska byta lite saker, så ska jag komma ut och förnedra dig på slangen
Cobra80 skrev:Vad f** Voicless trodde du var min private mekaniker? ska ju få delar nu i veckan!! (skämta bara )
skönt att höra Lartes att framhjulet har nått lite höjd! (ska bli kul att se nästa gång=känn ingen press )
Lartes skrev:Ska bara gå igenom vad jag behöver.
Then I´ll place the order
Voiceless skrev:wtf !?! inte beställt... förstår inte... FIXA!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |