Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
MD skrev:
köp ett par crosstövlar, dom e hårda och fina..

hörde att det finns motardstövlar, lika hårda, men smidigare. Vet du nåt om såna?

Sen provade jag Alpinestars nya race. verkar rejält hårda, med plast överallt. Kanske är klent, med 10 ggr bättre än de "mjuka" (äntligen sköna) racestövlar jag har nu

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
johanrehn80 skrev:
hörde att det finns motardstövlar, lika hårda, men smidigare. Vet du nåt om såna?

Sen provade jag Alpinestars nya race. verkar rejält hårda, med plast överallt. Kanske är klent, med 10 ggr bättre än de "mjuka" (äntligen sköna) racestövlar jag har nu

vet inte nåt om några motardstövlar, jag har ett par axo crosstövlar dom e iaf hårda, speciellt över tårna.. själv klarar jag inte av att köra med dom om man ska busa lite (har svårt att nå bromsen med dom på) så jag kör med oxstar nu..
jag har för mig att motardstövlarna har släpskydd på sulan, annars e dom snarlika crosstövlarna... (tror jag) :confused: :confused:

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
MD skrev:
vet inte nåt om några motardstövlar, jag har ett par axo crosstövlar dom e iaf hårda, speciellt över tårna.. själv klarar jag inte av att köra med dom om man ska busa lite (har svårt att nå bromsen med dom på) så jag kör med oxstar nu..
jag har för mig att motardstövlarna har släpskydd på sulan, annars e dom snarlika crosstövlarna... (tror jag) :confused: :confused:

Det är en som har mc-firma. Märket var Forma tror jag.

Får jag bra pris på A-star så blir det dem, annars nån smidig crosstövel

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
MD skrev:
det vart iaf 7-8st i rosersberg idag, lite bus på rakan... ifall nån undrar om dom missade nåt :tungan

De va kul :yoparty

Tack för sällskapet, synd bara att hojpan ska gå så jävla dåligt :(

Men men får se om jag å Voicless ska byta lite saker, så ska jag komma ut och förnedra dig på slangen :rolleyes:

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Lartes skrev:

Men men får se om jag å Voicless ska byta lite saker, så ska jag komma ut och förnedra dig på slangen :rolleyes:

ähh, den va bara lite svårstartad bara..
jag kanske har reservnyckeln kvar till hans garage, så om vi drar dit ikväll så kan vi säkert "låna" dom delarna du behöver från hans cykel :tummenupp

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
MD skrev:
jag kanske har reservnyckeln kvar till hans garage, så om vi drar dit ikväll så kan vi säkert "låna" dom delarna du behöver från hans cykel :tummenupp

Absolut, det e kul att åka med er.
Jag ökar höjden på mina slangningar mer på 20min åkning med er än 3tim med nån annan

Fast din höjd får jag nog aldrig :död

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Lartes skrev:
Absolut, det e kul att åka med er.
Jag ökar höjden på mina slangningar mer på 20min åkning med er än 3tim med nån annan

Fast din höjd får jag nog aldrig :död

det e nice, kul att du lär dig... jag sa att det skulle hjälpa om du tittade på oss först och sen gör du bara tvärtom :tummenupp ...

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
MD skrev:
det e nice, kul att du lär dig... jag sa att det skulle hjälpa om du tittade på oss först och sen gör du bara tvärtom :tummenupp ...

Lär mig å lär mig, men nu har jag varjefall fått upp framhjulet från backen :rolleyes:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
johanrehn80 skrev:

jag har SiDi motard boots... det är som ett par pjäxor men väldigt bra ledade i fotleden... rekommenderas...
SiDi boots de längst upp på sidan har jag svarta.. stört mysiga... Sidi Flex Force SRS

Last edited:

Voiceless

Lerskvätt
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
400 EXC
Lartes skrev:

Det är bara att beställa krejjer så tar vi och fixxar upp holken vettu :tummenupp

MD skrev:

Nu passa sig... annars klappa säften :rolleyes:

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Lartes skrev:
Ska bara gå igenom vad jag behöver.
Then I´ll place the order :brinnerup

men va fan, det trodde jag du hade gjort förra veckan.. så seg så seg..

blir det nån körning snart då? norr som söder

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
MD skrev:
men va fan, det trodde jag du hade gjort förra veckan.. så seg så seg..

blir det nån körning snart då? norr som söder

Ska ju regna ikväll, fast om det inte gör det så kan du väll höra av dig så busar vi lite

Cobra80

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
gsx-r 600 -04
Lartes skrev:

Vad f** Voicless trodde du var min private mekaniker? ska ju få delar nu i veckan!! (skämta bara :tungan)

skönt att höra Lartes att framhjulet har nått lite höjd! (ska bli kul att se nästa gång=känn ingen press :hihi)

Voiceless

Lerskvätt
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
400 EXC
Cobra80 skrev:
Vad f** Voicless trodde du var min private mekaniker? ska ju få delar nu i veckan!! (skämta bara :tungan)

skönt att höra Lartes att framhjulet har nått lite höjd! (ska bli kul att se nästa gång=känn ingen press :hihi)

Gött! :) Slå en pling när du har fått dom så sätter vi operation laga hoj till verket :tummenupp

Lartes skrev:
Ska bara gå igenom vad jag behöver.
Then I´ll place the order :brinnerup

wtf !?! :confused: inte beställt... förstår inte... FIXA! :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...