Hur menar du nu, så pga att jag kör sporthoj så har jag inte rätt att skriva ett inlägg efter att några i ert sällskap höll på att köra på oss bara för att andra personer som kör sporthoj genar???????
Det är en jävla massa puckon som genar på bogan men skrev inlägget i denna tråd eftersom det var just ett stort gäng med motardhojar som vi höll på att smälla med igår.
Ni som genade vet nog vilka vi är för ni kan ju knappast ha missat hur polarn som låg framför mig med blå/vit gixxer höll ut armen för att visa att ni va över på fel sida...
Beror nog mkt på ditt ordval, citat "Jävla pajaser", som du kastar ur dig i ditt första inlägg, som folket blir lite upprörda över. Såg dock ingen i min närhet bakom eller framför som driftade ut på fel sida av vägen. Vi kom väl senare än 20.00 till bogan??
Kan dock ha varit ngn från oss??
Dock så möte jag en grön ninja(erat gäng
) från vaxholm som missade sin kurva helt, jag vart tvungen att svänga så vi passerade på fel sida om varann annars hade denna kawa frontat med mig
Många med "sporthojar" som tror dom e Valentino Rossi på bogan
Summa summarum jag förstår ditt inlägg men ditt ordval samt att du förutsätter att det var vi jävla pajaser.
"Ni som genade vet nog vilka vi är för ni kan ju knappast ha missat hur polarn som låg framför mig med blå/vit gixxer höll ut armen för att visa att ni va över på fel sida..."
Om det är så varför behöva skriva ett inlägg om det??
Det är väldigt många där ute som kör utöver sin förmåga
Hoppas alla kan samsas på dessa härliga vägar på ett tryggt sätt