Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Var är forsättningen? Snacka om att bli snuvad på konfekten!
Plåga sig igenom Olof-strul och sen se medlemmar i Maffian vinka förbi soprthojsfånar....
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Har för mig att jag vann

Jag tror minnet börjar svika, det var jag som vann.:arsele Tack för sist, det var kul. Kul att se att så många ville hänga på :rolleyes: , men det är klart, en videokväll slår ju en utgång med grabbarna vilken dag som helst, eller hur Olof.:näsblod

Nu ska jag Mange och Danne boka gotland från tors-sön, så får vi se vilka vi träffar där.

Är det nån som har gjort nåt roligt med hojen i vinter då, eller har den bara stått och samlat damm som min?
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag tror minnet börjar svika, det var jag som vann.:arsele Tack för sist, det var kul. Kul att se att så många ville hänga på :rolleyes: , men det är klart, en videokväll slår ju en utgång med grabbarna vilken dag som helst, eller hur Olof.:näsblod

Nu ska jag Mange och Danne boka gotland från tors-sön, så får vi se vilka vi träffar där.

Är det nån som har gjort nåt roligt med hojen i vinter då, eller har den bara stått och samlat damm som min?

Jösses... Ibland vill man och ibland vill man inte. Var inte ett dugg sugen på att kröka. Det kommer fler tillfällen.

Tor-sön... Ska vi köra varannat år? Jag och Felix har bokat hela veckan.

Min hoj har bara samlat damm. En jävligt dyr dammsamlare som blev ännu dyrare vid årsskiftet eftersom försäkringsbolaget bestämmde att alla måste betala för de som inte kan hålla sig på hjulen. Det innebär att hojen numer ALLTID är trafikförsäkrad även när den är avställd:mad:
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=qnrtlBY2XfE&eurl=http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=171662[/YOUTUBE-ID]Det här e ju en gamal goding från "nisse järnet"
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Jaha boyz, när blir årets första onsdags körning då? April, maj? kanske nu på onsdag :gnissla ..på isen och i slasket..
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Jag är nyinflyttat här i sthlm och min hoj står kvar i jkpg. Vart brukar ni samlas när det är körnigar?? Hoppas de e lugnt att man hänger på :)
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Medborgarplatsen utanför snaps är väl standard när det är söderort körningar samt utanför MC varuhuset när det är norrort körning..


Haha redan sugna? Gör som jag å skager, dränk sorgerna :fyllisar
 
Last edited:

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Medborgarplatsen utanför snaps är väl standard när det är söderort körningar samt utanför MC varuhuset när det är norrort körning..


Haha redan sugna? Gör som jag å skager, dränk sorgerna :fyllisar

Hahaha,,, Det kan jag lova att jag gör. :) känns som att det blivit lite mycke öl på sista tiden,, haha.
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Medborgarplatsen utanför snaps är väl standard när det är söderort körningar samt utanför MC varuhuset när det är norrort körning..


Haha redan sugna? Gör som jag å skager, dränk sorgerna :fyllisar

Det måste bli en till vända innan säsongen drar igång, ska försöka hålla reda på kortet den här gången.:näsblod
 

M Olsson

Det löser sig sa han som sket i badkaret
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Hässelby
Hoj
Ktm 660
Jaha boyz, när blir årets första onsdags körning då? April, maj? kanske nu på onsdag :gnissla ..på isen och i slasket..

Jag och pgm var ute och åkte på Mälaren i går. Ruskigt kul.:tummenupp
Trodde att skridskoåkarna skulle gnälla men vi hörde inget.

Ska nog åka nästa helg igen om någon är sugen att göra is däck lite kvickt är ni välkomna att hänga med.:yoparty
 

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Fan + grader i huddinge och torra vägar....kan bli första turen idag :)
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Finns det någon av er som bor på lidingö och som kanske har en liten plats i ett hörn för min hoj? Jag står i kö här där jag bor men det verkar kunna ta ett tag innan det blir något ledigt :( Jag är nyinflyttad för ca 2 månaders sedan och har inga bra kontakter här uppe.
 

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Ort
södermalm
Hoj
KTM 625 SXC - 05
jag köpte motard i höstas så jag hänger på i sommar!
Hade tänkt mig jag skulle lära mig bakhjulsåkande och lite stoppies också, vore kul om man blev ett gäng som kan öva ihop.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top