Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Guru_G

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Solvalla
Hoj
KTM 640 Prestige -05
1. Me
2. Jag om solen är framme
3. Anders
4.PGM (med förbehåll att det inte rengnar...ser tyvärr ut så enl smhi )
5.Guru_G (om solen är framme och jag hunnit med att byta olja och filter)
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Jag drar upp nästa lista eftersom det ska bli bra väder i helgen!
Rejs lördag 11/4 möte Medis kl 11.00 (om vädret nu är bra).
1. Mui
2. Das-krasch-king-pharoz?
3.
4.
 
Last edited:

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Hänger på så snart hojen e tillbaka från vässning! Lämnade in den igår, bara på att ta bort luftburken fick vi +3 RWHP. Nu ska vi ändra mappningen på insprutet, hehe!

Kan man inte köra fort i kurvorna så får man ta igen det på rakorna woahahahaha!!!
 

M Olsson

Det löser sig sa han som sket i badkaret
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Hässelby
Hoj
Ktm 660
Hur ser det ut inför kvällen. Är det några som ska åka?

Isf var bär det av kommer nog lite senare
 

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge, Stockholm, Sweden
Hoj
kotte
Statoil i gottröra tänkte jag. Jag sticker snart henifrån iaf.


Såja, hemma efter en något kylslagen runda som avslutades med typ en fyrtumsspik i bakdäcket. Hände förmodligen alldeles innan eller på macken i gottröra. Inte ett gram kvar i däcket och luften jag fyllde på försvann lika fort:tummenupp Vänta på macken i två timmar :huvet på transport hem (schyssta brorsan körde ifrån värmdö+hyrde släp, hem till mig i tullinge och sedan tillbaka till värmdö... 30 mil senare) och nu har jag precis slitit av däcket i hopp om att ngn däcknasare ska hinna laga punkan imorrn annars är min påskhelgen fakkad
 

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Ort
Bromma
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Såja, hemma efter en något kylslagen runda som avslutades med typ en fyrtumsspik i bakdäcket. Hände förmodligen alldeles innan eller på macken i gottröra. Inte ett gram kvar i däcket och luften jag fyllde på försvann lika fort:tummenupp Vänta på macken i två timmar :huvet på transport hem (schyssta brorsan körde ifrån värmdö+hyrde släp, hem till mig i tullinge och sedan tillbaka till värmdö... 30 mil senare) och nu har jag precis slitit av däcket i hopp om att ngn däcknasare ska hinna laga punkan imorrn annars är min påskhelgen fakkad

Trist, lätt fixat dock. Kräng av däcket och plugga http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&%40where.ItemID%40EQ=600209 199:- plus en lagningslapp till slangen:tummenupp
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Hur gick det för er?
Regnade det något på er?:FU

Ja vilken jävla bajsmacka, Björn fick punka i gottröra och blev stående, men fick gratis kaffe av kärringen på macken, hehe.. medans jag och thomas åkte hem i pissregnet, typ 5 grader var det.. Kallt? JA ! :näsblod
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ja vilken jävla bajsmacka, Björn fick punka i gottröra och blev stående, men fick gratis kaffe av kärringen på macken, hehe.. medans jag och thomas åkte hem i pissregnet, typ 5 grader var det.. Kallt? JA ! :näsblod

Ajfan, punktering lät inte något kul (missade ditt inlägg Björne). Skönt att alla verkar ha hållt sig på hjulen iaf :tummenupp Regnet kan ni dock gott ha när ni är ute och leker utan mig :arsele

Hur många blev ni tillslut, 3?

Nä, nu ska jag bege mig till ÖB och bolaget för att inhandla lite onyttigheter. Sen blir det till att meka hoj igen (MÅSTE vara klar innan tisdag nästa vecka!)
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Ajfan, punktering lät inte något kul (missade ditt inlägg Björne). Skönt att alla verkar ha hållt sig på hjulen iaf :tummenupp Regnet kan ni dock gott ha när ni är ute och leker utan mig :arsele

Hur många blev ni tillslut, 3?

Nä, nu ska jag bege mig till ÖB och bolaget för att inhandla lite onyttigheter. Sen blir det till att meka hoj igen (MÅSTE vara klar innan tisdag nästa vecka!)


3 st envisa "motardister" blev vi, ja fixa hojen nu så du kan ut bränna av ett par wheelies! :banana
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Tar med mig min hoj upp på söndag till sthlm. Bor på lidinö,Finns där några härliga hojåkare???

Tar med mig min hoj upp på söndag till sthlm. Bor på lidingö,Finns där några härliga hojåkare???
 
Last edited:

kj 660smc

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Ort
stockholm
Hoj
ktm 660
Rejs lördag 11/4 möte Medis kl 11.00 (om vädret nu är bra).
1. Mui
2. Das-krasch-king-pharoz?
3. björn
4. kjelle
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top