Fasen, mitt däck kommer på onsdag nästa vecka... Trodde däckonline skulle vara lite snabbare då jag beställde det i tisdags, men icke.
Ang. körtempot så är det don efter person. Dvs. gillar man att köra snabbt så lägger man sig i det främre ledet, respektive långsamt i det bakre. Vi väntar alltid på varandra vid korsningar och avfarter, så du behöver inte oroa dig.
Ett gott råd är att ignorera mailet du fått där det står vilken dag det ska komma ungefär, kolla efter ditt kolli-nummer och följ paketet istället!
Jag hade skrivit in leveransadress och kontakttelefonnummer men dom där jävla idioterna bestämde sig för att det var tydligen för krångligt att leverera så dom skickade tillbaka det till Tyskland
Så nu får jag vänta på att det kommer tillbaka till deras fabrik då de betalar tillbaka pengarna och då får jag göra en ny beställning...
Plocka däcket så fort det kommer till Sverige!
Ni andra som beställt från mcdackonline.com , ni har inte haft liknande problem eller?
Nä, funkade klockrent häromveckan, det enda jobbiga är att schenker kör ut mellan 8-16 på dagarna så det gäller att hålla sig hemma när dom ringer. Jag ändrade leveransadressen när jag insåg att dom försökt få tag på mig några dagar.
/M
Ringer de innan de börjar köra ut så att man har en fair chance att kunna ta emot paketet? Hatar att de ska köra ut mitt på dagen, varför kan de inte vänta med privatpaketen tills på kvällen då folk är hemma...
Aja, ska höra mig för med en polare som jobbar på schenker. Har jag tur så kanske han kan plocka paketet innan det börjar åka runt på massa lastbilar och helvete.
Mm grejen är att dom inte ringde, hörde inte av sig, ingenting.. Dom knackade inte ens på..
Och det var inget fel på adressen eller telefonnumret eller nåt sånt heller, och enligt deras hemsida ska dom knacka på nån granne om ingen öppnar men inte det heller, dom bestämde sig helt enkelt för att skicka tillbaka det..
Tack kompis
Fredag ca 11.30 medis
1. stromb
2. färsking
3. Patrik
4. Sportfräs
5. Kjelle
Som ni förstår så hoppar jag dagens körning då det öser ned med regn på hemmaplan![]()
Ringer de innan de börjar köra ut så att man har en fair chance att kunna ta emot paketet? Hatar att de ska köra ut mitt på dagen, varför kan de inte vänta med privatpaketen tills på kvällen då folk är hemma...
Aja, ska höra mig för med en polare som jobbar på schenker. Har jag tur så kanske han kan plocka paketet innan det börjar åka runt på massa lastbilar och helvete.
Vilka lirare... Vad var deras ursäkt?
Gör de så mot mig också så ska de få se på ett rent helvete. Den saken är säker.![]()
Raz: Har du fått en ny moppe nu?! NICE![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |