Blir det någon gemensam cruising på stockholm snurren ?
http://www.rapido.se/news/news2.php4?PHPSESSID=017be24a9f1f4653e272bec99bcd0a67&newsid=476
Fyfan vilken jävla åktur det blev!
Lindquist för satan, när jag väl kämpat för att komma ner till Danmark kan du ju inte bara sticka efter halva bulten. Nä, det där blir det backning på
Blire nått...
Tack vare Lindquist tänkte jag ut och leka
*edit* söder får ni ha för er själva då fikar jag hellre med svärmor
Absolut tycker jag ni ska dra på snurren, men kommer ni inte förbi Tumba me ett packet till mig så Jeflar!
För då fyller jag 18
Ser du spiken! Tack vare mig kom du oxå ut o körde i söndas. Du borde va Tacksam ditt
Tisdagskörning för dom som kan.
, vi avslutar med en bombrepa på bogan så dom som bor där inte inte ska tro att dom är safe bara för att dom har vänt sig till media.
Väl mött.
Hur slangar skager ?
Man börjar ju undra.
Hur slangar skager ?
Man börjar ju undra.
Vart. Norrsidan.
Plats. Mc-varuhuset.
Tid. Avfärd 17:30. ( inte träffas 17:30 och sitta och vänta på alla som ska komma i en halvtimme.)
Är det någon som har ett ruttförslag så är det bara att skriva det.
Som vanligt kör vi som svin, skiter i 30-50 skyltarna, struntar i att vänta in varandra(får väl skylla sig själv om man kör som en sissy), och försöker reta upp så mycket folk det bara går, vi avslutar med en bombrepa på bogan så dom som bor där inte inte ska tro att dom är safe bara för att dom har vänt sig till media.
Väl mött.
Hur slangar skager ?
Man börjar ju undra.
Vart. Norrsidan.
Plats. Mc-varuhuset.
Tid. Avfärd 17:30. ( inte träffas 17:30 och sitta och vänta på alla som ska komma i en halvtimme.)
Är det någon som har ett ruttförslag så är det bara att skriva det.
Som vanligt kör vi som svin, skiter i 30-50 skyltarna, struntar i att vänta in varandra(får väl skylla sig själv om man kör som en sissy), och försöker reta upp så mycket folk det bara går, vi avslutar med en bombrepa på bogan så dom som bor där inte inte ska tro att dom är safe bara för att dom har vänt sig till media.
Väl mött.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |