Putte: Vi lägger mitt gamla punktstötta framdäck på hans huvudkudde så har han något att snutta på
Har ett bakdäck jag burnat till corden, kanske funkar?
Putte: Vi lägger mitt gamla punktstötta framdäck på hans huvudkudde så har han något att snutta på
Haha, fan fortsätter vi i den här takten så har han snart en hel Ratard.Har ett bakdäck jag burnat till corden, kanske funkar?
Haha, fan fortsätter vi i den här takten så har han snart en hel Ratard.
Så nu har jag kollat upp lite om Gokarten.
Smc-gokart skulle ha 220 kr för 15 min i västberga( tyckte jag va lite väl saftigt för 15 min)
Så jag kollade även på tuvängen www.race4fun.nu. Dom vill ha 250 kr för 2x10 min, vilket jag tycker är bra. Då kan vi köra ett kval hit o sen en A o B final.
Öppettider är 13-21 lördag 17-21 söndag. Så mitt förslag är Söndag den 20 kl 17!?
Vad tycker ni?
O om nån jefel vill köra norr så får ni gärna rodda detta själva...fatta! putte )
Åker ut en stund nu, ring om nån vill mötas upp o ta en tur!
0736506668
Fortfarande ingen som ska förbi Lelles?
Stunt & Streetkvällarna på 17 september – Barkarby
Dessa anordnas av Samverkansgruppen i Stockholm som består av Vägverket, NTF, McRF, SMC, trafikskolor, Polisen, Svensk Bilprovning, försäkringsbolag med flera.
Antingen kan man prova på att köra själv eller så tittar man på andra, det brukar finnas ett område att stunta på och en strip där man kan köra rejs. Fika och korv brukar finnas att köpa och förhoppningsvis kommer man kunna bänka sin hoj i år med.
Tiderna är än så länge preliminära men jag ska försöka uppdatera här ifall något ändras.
Klockan: 18-21
Nån som ska dit?
Stunt & Streetkvällarna på 17 september – Barkarby
Dessa anordnas av Samverkansgruppen i Stockholm som består av Vägverket, NTF, McRF, SMC, trafikskolor, Polisen, Svensk Bilprovning, försäkringsbolag med flera.
Antingen kan man prova på att köra själv eller så tittar man på andra, det brukar finnas ett område att stunta på och en strip där man kan köra rejs. Fika och korv brukar finnas att köpa och förhoppningsvis kommer man kunna bänka sin hoj i år med.
Tiderna är än så länge preliminära men jag ska försöka uppdatera här ifall något ändras.
Klockan: 18-21
Nån som ska dit?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras