Fan stubbar, nu är det dags för lite mer pökning
Datum 30 jan
Ställe Kellys kl 19 Motardmaffia tid
Vi grymma övningskörare som ska med är:
1. Lindman
2. El Grande Di Spiko
3.
4.
5.
6.
7.
8.
O vart va du sist när du skulle komma till Garbo!?![]()
Garbo? Vad dallar du om nu?![]()
Du ringde mig för nån helg sen från din jobbmobil o satt på tåget in till stan. När du skulle vända o komma till Garbo! Remmember?
Om det är någon som är sugen på att skaka av sig julmaten så kan jag tipsa om ett rejv här ute i Bromma som jag tror kommer bli jävligt niceDetta äger rum på juldagen mellan 22-06. Hojta till så skickar jag mer info
![]()
Om det är någon som är sugen på att skaka av sig julmaten så kan jag tipsa om ett rejv här ute i Bromma som jag tror kommer bli jävligt niceDetta äger rum på juldagen mellan 22-06. Hojta till så skickar jag mer info
![]()
Ska du ha dina haremsbyxor på dig då?I så fall kan det ju vara värt att komma...
![]()
Ska du ha dina haremsbyxor på dig då?I så fall kan det ju vara värt att komma...
![]()
Ranhammarsvägen 15
Kostar 220 spänn i dörren (så tar man med sig dricka och grejer själv) och så måste man skriva upp sig på www.technostate.se för att få komma in.
Haha, det kan du ge dig fan på att jag skaTa med dig Jyrgen också när du ändå är på G
![]()
Livsfarligt?
"Spännande" är nog mer ordet jag hade valt att använda.![]()
Ditt intresse för oss HD-killar spränger mina vildaste förhoppningar, ska jag ta med min asasexiga sinnpaj me HD-märken på?
/Spännande kille
Haha, förvräng nu inte mina ord ditt as
Men ska du glida in ikväll så slå en pling dude![]()
Ditt intresse för oss HD-killar spränger mina vildaste förhoppningar, ska jag ta med min asasexiga sinnpaj me HD-märken på?
/Spännande kille
Hej alla glada! go fortsättning på er. Är det fler än jag som önskar våren var på G är så grymt åksugen. Gott nytt hoj år
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |