mm regnar rätt bra norr om stan inge kul att köra sporadiskt när de är blött ute spec inte med lite sömn i kroppen men om nån vill köra på lördag om de är fint väder hänger jag gärna på
mm regnar rätt bra norr om stan inge kul att köra sporadiskt när de är blött ute spec inte med lite sömn i kroppen men om nån vill köra på lördag om de är fint väder hänger jag gärna på
Går den dåligt nu igen?
lördag kl 12 mc varuhuset gasa norrut
(kan starta tidigare om folk vill)
1 Lindman
2 Mickepicke ( kan också starta tidigare )
3
4
5
6
7
8
lördag kl 12 mc varuhuset gasa norrut
(kan starta tidigare om folk vill)
1 Lindman
2 Mickepicke ( kan också starta tidigare )
3
4
5
6
7
8
Kom igen nu skriv upp er !
Det får nog bli nästa onsdag istället för min del, lite för blött ute för att det ska kännas kul att köra.
Rogge: Har du tak över huvudet att erbjuda?
Japp, går ojämnt och har sig. Sen när jag tog bort förgasaren såg jag att gasvajern hade gått av till hälften, så det blir till att byta. Hur går det med din?
Vi får se, svänghjulet och startmotorn är det som fortsätter att jävlas. Har beställt 2 skruvar för 100 kr som givetvis gick av när jag skulle dra ihop skiten för femtielfte gången. Förhoppningsvis dyker de upp imorgon, så då kanske man kan få någon ordning på grejerna iaf.
Vad säger ni tappra krigare. Ska vi äntligen får lite bra väder nu på onsdag så vi kan få trycka ner lite gummi i asfalten tillsammans. Knutby, tur o retur.
MC huset kl 17:45
1. Ex3mX
2. obiwan
3.
4.
18 grader och halvmulet, perfekt börn-väder!
rätt pris ba ..
nja , jag har en 3a med en polare .. kan kolla med han . men du lär ju få smeta lite isf .
Om du är här till lördag så kanske du hinner med vår andra dag på ringen Den obligatoriska klotnignen är iaf avklarad
/Olof från fel konto
gasa Lördag om de är bra väder norrut
samlig 09:30-10:00 avfärd 10:00 sharp Mc-varuhuset
1.Lindman
2. Mickepicke
3.
4.
5.
6.
Tjenare Motard bröder!
Tänkte kolla intresse från Stockholm att dra ner till örebro motardbana och köra en helg dvs lördag söndag.
Fri körning mellan 09.00 - 17.00 brukar det vara.
Krav på mc är endast glycolfria kylare(bara köra med vatten i 2 dagar) och vid förgasare uppsammlingskärl(dvs en avsågad 0,5 liters petflaska inget avancerat) annars inga krav.
Pris 400-500 kr för hela helgen.
Anledning till att jag försöker dra ihop detta är att om vi blir 5 eller fler så kan dom hålla öppet en hel helg ist för bara en dag.
datum är då inte bokat men det går nästan alla helger, ska som sagt kolla om det finns intresse först.
Intresserad :
1:Christoffer Lindgren (tossloo)
2:Fredrik Lindman
3:Mickepicke
4: osv
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln