Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Utan att hänga ut några namn så har vår polare som ofta använder t.ex. "min son" eller "strut" blivit bannad ett tag här på forumet.

Men vid fint väder lär han vara på Tullinge i alla fall i helgen.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
sierskan viskade att vår polare ev dyker upp tidigare än väntat, med lite mer städat manér.

Observera att ni måste köra försiktigt där, finns 6åringar som ligger o snoozar framåt 14 på helgerna, och deras arga pappor kan komma att försöka schjasa iväg er.

Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
sierskan viskade att vår polare ev dyker upp tidigare än väntat, med lite mer städat manér.

:tummenupp

Observera att ni måste köra försiktigt där, finns 6åringar som ligger o snoozar framåt 14 på helgerna, och deras arga pappor kan komma att försöka schjasa iväg er.

Angående snosande 6-åringar, jorå så'atte...:va
Jag menar det är ju tvärtyst runt det där flygfältet :rolleyes: sist vi var där så var det ett gäng plan som flög lågt också...

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Micke: skämtar du om att det var en 6-åring?

Tullingeborna klagar på allt, förr kunde man läsa om hur dom gnällde på flygplanen som flög över området.
Farbror blå kom ju senast på MC precis efter vi åkte. Kanske var övningskörarna kvar :) men jag tror han bara skulle avvisa folk fast vem vet. Tvingas dom åka ut varje helg blir det väl böter till slut.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Benny: nej. snubben skämtade inte. vi hade väckt hans 6åring som låg o sov vid 14 en lördag... tror inte väsnandes hojar e hans eller dotterns största problem, ffs de borde söka hjälp för hennes sovvanor.

Hade haft förståelse om det var så att vi var där jättetidigt och väsnades, eller mitt i veckan o busade.... men en lördag mitt på dagen. vart är denna värld på väg? folk har för tråkiga egna liv, därför de gnäller.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
6-åring.. det var pinsamt.

Jag kommer inte köra i helgen bara så att ni vet. Tänkte lämna in hojen för byte av display i några veckor istället för i vår.

bjorn78

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
WR250R/X -08, Duke R -11
Ska du lämna i hojen när det ännu går att köra! :confused:

Jag planerar köra i helgen, måste träna mer bakhjul :)
Vädret ser hyfsat bra ut imorgon, och även för söndagen. Så om det är torrt drar jag till f18 imorgon runt 13.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Jag är lite kluven för jag vet inte hur Peter North hanterar det tunga beskedet att jag inte kan komma men jag tänkte lämna in den medan jag fortfarande kan köra dit hojen.
Testar Mör racing i Södertälje eftersom det är mycket närmre för mig.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Låt mig höra varför du inte rekommenderar dem.

Tänkte lämna den hos Mör för att det är bra mycket närmre samt att Din MC ville se min display men det var inte säkert att jag kunde ställa den där i väntan på att KTM hanterar ärendet och det är knepigt när man ska greja skjuts hem eller hyra släp.

Last edited:

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
aldrig varit där men dom kompisar jag har som varit där säger aldrig handla där nå mer

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras