Ok, det finns en liten chans att jag kokat ihop det där i mitt sinne.
Jaja, fan va fint Sollentuna var då ...tror ändå du är lite Botkyrka wannabe men Lili & Sussie är ju oxå heta!
Oja, fina tider..
Kan tänka mig att det var mycket kärlek och torrjuckanden i luften .. förresten jag har en Okey-tidning med Sabrina du kan få.
Oooofff, nu blev det mycket OT, men det är det ju i vår tråd Du, din gamla Okey tidning med Sabrina i vill inte jag ens ta i....
Episk:
En liten lätt torsdagskörning efter jobbet kanske?
typ Skogis och sen en kort sväng till rosen och tillbaka.
Jag inväntar såklart alla, fast jag kommer nog hinna dit lite tidigare och leka lite iväntan på er alla.
Alla ska med!!! (går och tvättar munnen med tvål nu)
Det var som fan. Borde nästan vara censurerat ju. Förvånad över att det finns på youtube.
Jag som är något yngre och dessutom med annan musiksmak får tacka för filmvisningen (Undrar hur hon ser ut i ansiktet..? )
Här är en till för dig Olof, stackars flicka, taktkänsla har hon inte heller...
Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.
Putte hur går det med Gotland!? Kollade med jobbet, det e safe!
Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.
Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.
Putte hur går det med Gotland!? Kollade med jobbet, det e safe!
Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|