Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Körning norrut onsdag möts up vid MC-varuhuset
avfärd 17:30
1.Lindman
2.
3.
4.
5.

bjorn78

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
WR250R/X -08, Duke R -11
Hänger antagligen på en sväng imorgon, men blir på min 250. Duken har varit på verkstaden i två veckor nu :gråta

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Någon som ska ut på söndag? Skulle vara härligt med en mysig tur på landet och svepa över rapsfälten. Och sen kanske lite mys i ett industriområde. Känd det lockande, söndag... Har vi en date nu maffian?

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Någon som ska ut på söndag? Skulle vara härligt med en mysig tur på landet och svepa över rapsfälten. Och sen kanske lite mys i ett industriområde. Känd det lockande, söndag... Har vi en date nu maffian?

Kanske det:) Är på brakfest kvällen innan så det tar nog en stund innan jag kommer ut, men berätta gärna vad ni tar vägen.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Blir det några körningar på Tullinge flygfält i sommar eller har vi blivit portade för gott?

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Är det någon som ska köra imorgon, jag skulle behöva komma hemifrån ett tag...

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Jag drar till tuvängen kommer vara vid shell i fitja (biltema) kl 9 med stormberget. Så tagga med ni som pallar.

Last edited:

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Hur hade ni de på tuvängen? Äre likadant nu som när ja va där för två år sen att motardena inte får gasa max pga ljudnivån?

claes_gewalli

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
KTM 640 SM
Jag tänkte ge mig ut en sväng nu med siktet inställt på bulten till en början. Ni kan väl heja om ni ser mig med vit/svart ställ på en svart/orange Ktm 640

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tycker det har blivit lite tyst på sistone, hur mår ni egentligen? Körning på onsdag eller till helgen?

Är det någon som vet om det blir nån sån där stor orienteringsdag med Rapido i år igen?
Hade barnsligt kul förra året! Vi braaaaaaaapade förbi alla, åkte vilse, braaaaaaapade förbi alla igen, åkte vilse igen, braaaaaaaaapade förbi igen:dummer. Vi var skitpoppis:mad: Helt i motardmaffians tecken:rock

Om det är någon som vill pröva på lite seriös banåkning så drar jag och en SD polare på Cashbacks Bandag den 7/6 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012

Jag kan valla er runt ett par varv så ni kör rätt spår (om ni vill). Gelleråsen är skitbra för motarder eftersom den inte har så lång raka och dessutom har många långsamma kurvor där det istället gäller att ha fart in och bra med vrid/fart ut ur kurvorna.

Jag kommer även fota en hel del där, vilket förhoppningsvis borgar för att ni kanske har lite schyssta bilder på er och hojen istället för de vanliga bilderna från fotokurvan på bulten.

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Hur hade ni de på tuvängen? Äre likadant nu som när ja va där för två år sen att motardena inte får gasa max pga ljudnivån?

Vi fick inte plats, kom för sent. Det var en massa goldwings gubbar som tagit alla snabba platser bara för att pensionärerna går upp kl 05:00 och kokar sitt jävla kaffe! Fan låt oss andra som har hojar anpassade för gokartbanor få köra lite istället för att ni ska stå där och fika och prata en massa jävla goja om att ni har polerat grenröret hela morgonen!

körde lite på den öppna banan "bulten" istället...

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Klotis, hur brukar du göra på tex Gelleråsen? Det är ju långt som fan och mtp att det börjar 09:00...
Luktar ju nästan släp och avfärd kvällen innan?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras