Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Ok, F18.. man kör in aningen annorlunda mot förra året pga av jord- och stenhögar. Rondellen in i villaområdet, sedan bara rakt fram tills man är inne på området. Väntar på er någonstans på Huddingevägen. Tar ni annan väg får ni ringa.

Ok, systemkamera fixad!

Last edited:

Psykic

Ny medlem
Gick med
31 May 2011
Hoj
KTM 690 SMC -09
Ok, F18.. man kör in aningen annorlunda mot förra året pga av jord- och stenhögar. Rondellen in i villaområdet, sedan bara rakt fram tills man är inne på området. Väntar på er någonstans på Huddingevägen. Tar ni annan väg får ni ringa.

Ok, systemkamera fixad!

Vart är du benny vi är inne på f18

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Vet inte varför men skogskyrkogården var dödstrist :) ..även vägen dit från mig.

Tänk på att det är min kvinna du talar om :D ..och hon var faktiskt sötare än jag kom ihåg. Blev generad på riktigt :kär

Benny ditt charmtroll! <3

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Äsch... men jag vet, jag vet. Vänta bara tills Bennywheelie har blommat ut fullt, då får du konkurrens. Tjejerna kommer slita kläderna av mig.

Va fan är det här, har vi blivit nån jäkla datingsida nu:va? Man är ju van med ord som "strut/strutar" och "drule/drular" och nu börjar vokabulär som "söt" och "charmtroll" komma in:ajjabajja

Fan man blir ju alldeles tossig:kär:kiss

Benny, jag är osäker på om du någonsin får upp din drule tillräckligt högt för att tjejerna skall slita kläderna av dig:hihi

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Va fan är det här, har vi blivit nån jäkla datingsida nu:va? Man är ju van med ord som "strut/strutar" och "drule/drular" och nu börjar vokabulär som "söt" och "charmtroll" komma in:ajjabajja

Fan man blir ju alldeles tossig:kär:kiss

Benny, jag är osäker på om du någonsin får upp din drule tillräckligt högt för att tjejerna skall slita kläderna av dig:hihi

Benny sprider kärlek..
Hörru du.. du, jag fick faktiskt till det hyfsat. Men visst, andra gånger skiter jag på mig. Ska bara avsätta några wheeliedagar så ska du får se en förvandling. Som Gandalf den grå blev Gandalf den vite blir jag Bennywheelie.

Nu fattar jag varför pm boxen min alltid e full :):D

Killar räknas inte :krama

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Oki, får säga till Ludde o sluta då :tummenupp
Skönaste mailet jag fick från han, var när han fråga hur man blir så jävla grym på slangen o att han inte vågar köra me motardmaffian när jag e me så alla neewbies ser hur kass han e i jämnförelse me mig när han far fram som en projektil på slangen :hihi:arsele

Killar räknas inte :krama

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Oki, får säga till Ludde o sluta då :tummenupp
Skönaste mailet jag fick från han, var när han fråga hur man blir så jävla grym på slangen o att han inte vågar köra me motardmaffian när jag e me så alla neewbies ser hur kass han e i jämnförelse me mig när han far fram som en projektil på slangen :hihi:arsele

To be continued....:cpparty

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...