PeterNorth
Bannad
Kan man inte slanga så får man spamma banåkning
Mm det blev en bra förbättring sen sist, nu ska jag jobba på att bromsa senare och gasa tidigare
Kameran satt på styret, så det blev ok, men vibrationerna skapar missljud runt 6-8K RPM, samt att det blir ripple-effect i bilden. Hoppas att man kan komma runt det med lite gummi runt styret samt ngn form av skumgummi i kamerahuset, får labba lite.
Dax för ngt motard-relaterat i den här tråden, klipp från Gelleråsen:
Kör man inte bana så kan man slanga med punka istället.
http://www.youtube.com/watch?v=FUlLttPv_xI
Äsch, va lite schysst nu, enligt PN (Petter Nicklas) skulle han ju äga första gången han sätter sin fot på en bana bara för att en fd SMC intruktör åkt bakom honom på bulten och sagt att han körde bra. Lite grand som Kim Jong il'
"sanningar" http://lista.se/listor/8-sjuka-fakta-om-varldens-basta-diktator-kim-jong-il-674
Krävs ingen ingenjör att hitta APEX min son ...däremot krävs det talang att köra på slang
Ho, ho, ho + host, host... Ja just det, min liknelse med Kim Jong il blir tamejfan bättre och bättre
Ho, ho, ho + host, host... Ja just det, min liknelse med Kim Jong il blir tamejfan bättre och bättre
Krävs ingen ingenjör att hitta APEX min son ...däremot krävs det talang att köra på slang
Ja, träning e ju för Talanglösa!!!
Va vare du bruka göra på F18 så du?
Brukar titta på alla andra och se deras utveckling. Du borde testa istället för att bara fokusera på dig själv
Blir det någon åkning imorgon? I så fall kan vi ha ett bakhjulsrace, sist i mål vinner så får vi äntligen veta vem som är kung på bakan
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|