Allt för att impa på Anna.. min kvinna
Förr eller senare blir hon min.
Oskulden på en Husqvarna iaf Ingen fara lite öm i handen , får dock köra en annan hoj idag.Många nya ansikten och en som blev av med oskulden. Hoppas det inte gör alltför ont imorrn
Det är ju bara ett trick.. förstår du hur smickrad en aningen äldre tjej blir då jag får upp ögonen för henne?Jag trodde alla som gått ut grundskolan låg utanför ditt intresseområde?
Jaha!
Det är du som är han som hon inte har varit med än alltså.
(P.s om det börjar klia på skruven efteråt så skyll inte på mig. Jag hade fått det av nån annan... d.s)
Behövde inte slå över, la mig klockan 12 och vifta med armen fast det är gammalt. ]
Har du ramlat Bubben? Varför sa du inget, jag hade ju kunnat blåsa??!
Sweety, du behöver inte vara orolig. Det var inte jag som slog över fast det är flera som undrat.
Det där med småtjejer är bara skämt, i denna mc-värld är det bara du min vän. För mig är du ung som en nyutvecklad ros som aldrig slutar blomma.
Har du ramlat Bubben? Varför sa du inget, jag hade ju kunnat blåsa??!
Poeten har talat. Tyvärr så slutar alla rosor att blomma tillslut.
Gosh, vilket dravel det har blivit.
Hur som helst, hur många är det som hänger med mig och Cashback racing till Gelleråsen den 18/9? 1200kr kostar kalaset, lunch ingår, instruktörer, workshop, fotografering, filmning etc. Kolla nedan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012/page6
Olof B. är anmäld vet jag, nån mer som är sugen.
Finns få grejer som är så kul och utvecklande för din hojåkning som att åka på bana.
Vill ni så kan vi hyra en större släpvagn och åka kvällen innan och bo i en av de små stugorna vid banan.
Bandag, boende, depåbox och soppa landar på under 2000kr per skalle om vi är 4st som åker med mig.
Hmm, lät ju faktiskt intressant, jag ska vara där från fre innan till mån. Man kanske ska ta en dag till...
Jag ska fundera på det i alla fall.
Annars är det gratis på F18 nu på söndag.
5-stjärniga instruktörer och Busanna som fluffer.
Edit: Firefish kanske dyker upp och plåtar bollarna för den som behöver.
Taget, får man mums mums i halvtidspausen?
Jorå så att e... Men det är ok eftersom du är så ung och oerfaren (men tror att du vet allt = förlängd obstinat pubertet), men det är så här:
Det ena förtar inte det andra
Det är ok, du måste inte åka Ludde, men jag vet att du skulle bli såld - t.o.m. asfalten är helt annorlunda. Du kan klappa på och hitta linjer som du inte trodde du kunde hitta.
Våga, testa och utvecklas
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari