Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jaha!
Det är du som är han som hon inte har varit med än alltså. :tummenupp

(P.s om det börjar klia på skruven efteråt så skyll inte på mig. Jag hade fått det av nån annan... d.s)

:mad: Var det du din jävel?? :4skrika :4skrika
Och jag som trodde att dom där varfyllda blåsorna kom från dig, men det var väl från nån annan då? :va

Behövde inte slå över, la mig klockan 12 och vifta med armen fast det är gammalt. ]

Har du ramlat Bubben? Varför sa du inget, jag hade ju kunnat blåsa??! :tuttar

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Har du ramlat Bubben? Varför sa du inget, jag hade ju kunnat blåsa??! :tuttar

Sweety, du behöver inte vara orolig. Det var inte jag som slog över fast det är flera som undrat.
Det där med småtjejer är bara skämt, i denna mc-värld är det bara du min vän. För mig är du ung som en nyutvecklad ros som aldrig slutar blomma.

Psykic

Ny medlem
Gick med
31 May 2011
Hoj
KTM 690 SMC -09
Sweety, du behöver inte vara orolig. Det var inte jag som slog över fast det är flera som undrat.
Det där med småtjejer är bara skämt, i denna mc-värld är det bara du min vän. För mig är du ung som en nyutvecklad ros som aldrig slutar blomma.

Poeten har talat. Tyvärr så slutar alla rosor att blomma tillslut.

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Gosh, vilket dravel det har blivit.:huvet

Hur som helst, hur många är det som hänger med mig och Cashback racing till Gelleråsen den 18/9? 1200kr kostar kalaset, lunch ingår, instruktörer, workshop, fotografering, filmning etc. Kolla nedan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012/page6

Olof B. är anmäld vet jag, nån mer som är sugen.

Finns få grejer som är så kul och utvecklande för din hojåkning som att åka på bana.
Vill ni så kan vi hyra en större släpvagn och åka kvällen innan och bo i en av de små stugorna vid banan.
Bandag, boende, depåbox och soppa landar på under 2000kr per skalle om vi är 4st som åker med mig.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Gosh, vilket dravel det har blivit.:huvet

Hur som helst, hur många är det som hänger med mig och Cashback racing till Gelleråsen den 18/9? 1200kr kostar kalaset, lunch ingår, instruktörer, workshop, fotografering, filmning etc. Kolla nedan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012/page6

Olof B. är anmäld vet jag, nån mer som är sugen.

Finns få grejer som är så kul och utvecklande för din hojåkning som att åka på bana.
Vill ni så kan vi hyra en större släpvagn och åka kvällen innan och bo i en av de små stugorna vid banan.
Bandag, boende, depåbox och soppa landar på under 2000kr per skalle om vi är 4st som åker med mig.

Hmm, lät ju faktiskt intressant, jag ska vara där från fre innan till mån. Man kanske ska ta en dag till...

Jag ska fundera på det i alla fall. :)

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Annars är det gratis på F18 nu på söndag.

5-stjärniga instruktörer och Busanna som fluffer. :hihi

Edit: Firefish kanske dyker upp och plåtar bollarna för den som behöver.

Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Annars är det gratis på F18 nu på söndag.

5-stjärniga instruktörer och Busanna som fluffer. :hihi

Edit: Firefish kanske dyker upp och plåtar bollarna för den som behöver.

Jorå så att e... Men det är ok eftersom du är så ung och oerfaren (men tror att du vet allt = förlängd obstinat pubertet:rofl), men det är så här:
Det ena förtar inte det andra

Det är ok, du måste inte åka Ludde, men jag vet att du skulle bli såld - t.o.m. asfalten är helt annorlunda. Du kan klappa på och hitta linjer som du inte trodde du kunde hitta.

Våga, testa och utvecklas:tummenupp

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Taget, får man mums mums i halvtidspausen?

Bennyfax brukar baka egna :D

Jorå så att e... Men det är ok eftersom du är så ung och oerfaren (men tror att du vet allt = förlängd obstinat pubertet:rofl), men det är så här:
Det ena förtar inte det andra

Det är ok, du måste inte åka Ludde, men jag vet att du skulle bli såld - t.o.m. asfalten är helt annorlunda. Du kan klappa på och hitta linjer som du inte trodde du kunde hitta.

Våga, testa och utvecklas:tummenupp

Vågar inte testa....vetskapen om hur bra jag kan bli....blir rädd. :hihi

wildout-wheelie-boyz-feat.jpg

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping