Ajfan, hoppas det inte är allt för illaSket sig kapitalt här, en kompis kompis åkte av ordentligt så det blev att fixa transport till sjukan och vänta på bärgare.
Ajfan, hoppas det inte är allt för illaSket sig kapitalt här, en kompis kompis åkte av ordentligt så det blev att fixa transport till sjukan och vänta på bärgare.
Sjukt, gick det bra? Vad har vi sagt om 300?
Hoppas det dyker upp lite film från dagens repa. Trevligt boys!
Lägger upp senare någon gång.. egentligen bara wheelies på rakan som man kan göra nåt av. Tyckte dock att jag såg en kamera till ..kanske inte var nån av oss.
Här finns de bilder jag tog idag, synd att inte så många tog chansen att slanga medans vi var där bara
http://www.sporthoj.com/forum/showt...n-om-slangen-2012-08-18&p=5620706#post5620706
Ingen mening med att förnedra sig i sällskap med de som kan det där bättre....
Jag tog en "sväng" upp till Norrtälje idag, å jäklar vad kul vägarna är mellan Lindholmen > Kårsta > Rösa > Frötunavägen till Norrtälje. Väldigt blandat med sköna raksträckor där det går att köra snabbt och riktigt tighta kurvor.
Grymt kul! Var dock inte lika kul på hemvägen under kvällen, dyngsura skitiga vägbanor, massor av insekter och mörker...
Har klämt av 45 mil under gårdagen och dagen idag, grymt kul när det inte var så mycket mottrafikanter ivägen.
Halft lommhörd och sjukt sönderskakad i hela korppen och en gnutta öm i röven Lätt värt det!
När ska du lära dig slanga då?
Kanske skulle behöva någon som tittar på min teknik och talar om hur jag ska bära mig åt
Jag vet en som kan hjälpa dig, dessutom får du bollarna checkade på samma gång. Du behöver följa med moppepojkarna där du kan öva utan bilar och andra läskiga faror på vägarna.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|