Nej, ingen liten sväng.. skippa balen ikväll och häng med oss.
Kan wheela på alfa med dig om du vill
Ja fast nu var det korpmatch i fotboll och påväg till Biltema för jag måste byta olja min son
Korpmatch? Trodde du var kung på fotboll eftersom du är det på allt annat, men så lirar du fotboll i serien UNDER alla stockholmserier. IFK Struten.
Resten av Stockholmssnurren rapporten följer nedan:
Lövet han med att trycka ut en bil efter en omkörning också samt att vi hjälpte en kille att komma upp ifrån diket när han fått bakhjulssläpp, strax innan den skarpa vänstersvängen i början på bulten (från Rosenhill räknat). Avåkningen var nog delvis mitt fel eftersom jag satte upp lite tempo som inte hans kalla däck klarade av....
En händelserik dag
..och dom andra var 45 med dubbelt så stor kagge som dig?
Du skulle varit med Lövet och mig istället när vi dansade på majsfältet.
Korpmatch? Trodde du var kung på fotboll eftersom du är det på allt annat, men så lirar du fotboll i serien UNDER alla stockholmserier. IFK Struten.
Lövet han med att trycka ut en bil efter en omkörning också samt att vi hjälpte en kille att komma upp ifrån diket när han fått bakhjulssläpp, strax innan den skarpa vänstersvängen i början på bulten (från Rosenhill räknat). Avåkningen var nog delvis mitt fel eftersom jag satte upp lite tempo som inte hans kalla däck klarade av....
En händelserik dag
En händelserik dag
Riwen: är upptagen imorgon. Annars blir det säkert körning på onsdag.
Intressant att se avåkningen, precis vad jag fruktar. Kan någon förklara?
edit: aha, förklaring ovanför
Jo, jag såg det men fick för mig att sådana hojar har abs, kanske kan hända ändå om man samtidigt bromsar hårt fram.
Tänkte faktiskt på hård nedväxling då jag känt att det slirat, fast på grus.
Har du fixat däcket å du kan börja köra?
Jag kommer nog inte köra nå mer hoj!
Vill inte sluta i ett dike... o kickarna kommer tyvärr inte så lätt längre. Så då är det dax o kasta in handduken o lämna över befälet till över....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|