Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Ja det var undertecknad som förde oljudet :(
Jag rullade in på Rosen med skammen på skjuts, och visste att ingen med motoröra missar ljudet av misär och dyra reparationer :tummenupp

Då haru nått å göra i vinter då. Tur att de e september o snart slut på säsongen, känns som igår som de va mars o man stck ut o körde även fast de bara va 5grader ute :)

riwen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Hoj
Husaberg
Tack för igår och för den här säsongen, min är nu över.
Urusel på slangen, jag kommer inte överens med mitt däck. Men vilka slangmästare det fanns med! :bow

Summan av en bra helg :
Ni tog död på min motor :4skrika
Började låta hummer på väg hem från färjan så jag haltade hem från Rosen, och något har gett upp. Ram, vev eller kopplingslager. Eller alla :3freak Och slängde tydligen MP3-spelaren på Benny.
Och på fredagkvällen var jag ute med busbilen och åkte på någon kortslutning så hela kabelstammen smälte och började brinna :näsblod Det är jobbigt att bända av en batteripol.

Jag tar emot alla former av donationer, eller kanske kan bita av mig armen och leva på handikappkompensationer?

Over and out!

Fan vad deppigt. Du har ju lite tid på dig att spara ihop till nya bitar, men alltid surt när skit pajar.
Men du är inte kass på slangen!

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Trist för Deztallica men det är inte över förren det är över. Tror på oktober ut iaf men vi får se.

Riwen: ja, man måste ligga rätt nära. Sedan måste man filma otroligt mycket skit för att få med något litet som är bra.
Tror jag fick med alla på slangen ganska bra utom Klotgren. Hann tyvärr inte med för fem öre när han wheelade iväg.

riwen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Hoj
Husaberg
Hoppas på några fina höstdagar till innan det är dags att ställa av.

Benny; Roger. Ska låta den rulla mer nästa gång, och ligga närmare.

FYI
Gjorde en "Benny" idag på jordbrorakan, passerade balanspunkt i någon ojämnhet, benen dinglandes efter hojen.
Note to self: Trean har inte lika mycket motorbroms som tvåan.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Förhoppningsvis gåre köra oktober ut iaf. Förra året gick de ju tom köra i november.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Förhoppningsvis gåre köra oktober ut iaf. Förra året gick de ju tom köra i november.
Ja!
North är bara ledsen över att han inte kan köra med oss så länge till. September, Oktober, det är en bit kvar. Som att backa tillbaka till Juli och sommarvärmen (evigheter sedan).

FYI
Gjorde en "Benny" idag på jordbrorakan, passerade balanspunkt i någon ojämnhet, benen dinglandes efter hojen.
Note to self: Trean har inte lika mycket motorbroms som tvåan.

Snyggt!
3:an är mjukare men lurig på så sätt.

Last edited:

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Det ser ut att bli bra väder imorgon. Onsdag bjuder på en runda, slangning, fika och ragg på Rosen (jag lovar)
Lövet, bit ihop och kör med oss maffiabröder.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping