nu har man hämtat en sån här View attachment 376442 2011- 4.5 tim (i Nyskick!) Hua va jag letat efter en (fs) å Äntligen Men va fa,, e våren. .
Det blir bara bana.
Jag tänkte köra open i år.
Kul! Men du har nåt för gata också?
Jag minns inte alla jag träffade i somras.
Nä, nu har jag inget för gata.
Jag hade en svart 570 ifjol.
Jag var bara ut 1-2 ggr ifjol.
Det blir ju sånna jävla transportsträckor här nere innan det blir nån åkning. Att sitta på en maskin med timräknare då känns fel.
Snyggt.
Jag har en bakfjäder liggandes för en 90kg:s pilot.
Och en 5" fälgbana bak.
Helt oanvänt.
Men kolla vilken fart det blev på en gång - kul
För er som är sugna på bana så promotar jag gärna detta: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?258840-2013-%E5rs-bandagar-med-Cashback-Racing
Jag, Nicklas och BC hjälper er gärna med tips och vallar er runt banan dessa dagar.
Tack för infon. Aldrig kört bana men vill, Har ju två hojar, en ktÄm 990smt oxå men Husabergen kanske är roligare? Men tror inte Smt,n skulle göra bort sig, har kört ifrån både Motards o sporthojar på kringel i krok vägar
Svenska banor passar generellt bra för motarder och t.ex. SMT's eftersom våra banor är så korta och har jämförelsevis långsamma kurvor, så det viktigaste är ju fart in och fart ut i kurvan för nästa kurva kommer ganska snart
Låter Kannon Då får Ktämen stå i garaget så kan jag kanske få Tummen ur A¤¤### o ta Husan till Någon bana.Svenska banor passar generellt bra för motarder och t.ex. SMT's eftersom våra banor är så korta och har jämförelsevis långsamma kurvor, så det viktigaste är ju fart in och fart ut i kurvan för nästa kurva kommer ganska snart
Hur blir det med nya banan i Botkyrka? Någon som vet något spännande?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|