Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

MrO

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
-
Vart körde ni boyz? Försköna gärna dagens äventyr så man får mer ångest av att man inte gav sig ut:huvet:glömdet

Började med att vi fick avnjuta 3235 moppepojkar i skogis, det slangades, det kördes grusväg, offroadkörning (frivillig), F18, det åts räkmacka, vi grät över trasig soppapump på rosen. Typ så.

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Japp det var en trevlig runda!
Nu får vi bara se till att onsdagskörningarna kommer igång ordentligt!

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Började med att vi fick avnjuta 3235 moppepojkar i skogis, det slangades, det kördes grusväg, offroadkörning (frivillig), F18, det åts räkmacka, vi grät över trasig soppapump på rosen. Typ så.
Felfri sammanfattning.
Det var väldigt trevligt! Mer körning nu!

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
fan va vackert de låter! man blir ju tårögd. verkar som att fler gött motardfolk kommer ut å leker, I LIKE :yoparty
this will be the best fucking summer EEEVÖÖÖÖR. :kär

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Hoj
450st kåttar från 2012
Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? :tungan börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi):fyllisar

Last edited:

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? :tungan börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi):fyllisar

Jag ska dra till rörken knix nu på Måndag! Aldrig kört på smc's körningar förut men nu är jag grymt sugen på att prova

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Hoj
450st kåttar från 2012
:7peta
Jag ska dra till rörken knix nu på Måndag! Aldrig kört på smc's körningar förut men nu är jag grymt sugen på att prova

Fan va kul, synd att jag jobbar då :huvet

Sköna dom är: "Efter klockan 21.00 är körning med SuperMotard ej tillåtet på banan, det är ett av villkoren i Länsstyrelsens miljögodkännande av motorsportområdet.":va

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
:7peta

Fan va kul, synd att jag jobbar då :huvet

Sköna dom är: "Efter klockan 21.00 är körning med SuperMotard ej tillåtet på banan, det är ett av villkoren i Länsstyrelsens miljögodkännande av motorsportområdet.":va

Ja jag såg det, vetefan vad grejen är egentligen. Verkar ju helt galet. Kan rapportera efteråt sen om det där verkligen stämmer

Kommer antagligen sticka dit vid fler tillfällen så det är bara att hänga på då.

JAG ÄLSKAR JU DET HÄÄÄÄR!!!! :kär:kär:kär saknar ju nästan ditt söta lilla ansikte :7peta *no homo*:glömdet
tagga till lite nu för fan så gör vi detta till den bästa sommarn????????? *forever alone*

När jag läste detta kom jag direkt att tänka på:

http://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ

Last edited:

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R

Kolla bandagar på forumet. Det är bara välja och vraka. Jag hade inte rekommenderat Mantorp eller Anderstorp om man kör motard men annars funkar de flesta helt ok. Så länge det svänger hänger man på de flesta sporthojsåkare.
Gelleråsen och Gotland är de jag kört med motard. Men tror att kinnekulle eller knutstorp passar utmärkt också (kört med bil på de banorna).

Du kommer inte ångra dig! :tummenupp

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Gelleråsen är en utmärkt bana att hetsa kåphojar på, även med en 640.

Ni vet, snabbast runt banan handlar inte om högst topphastighet utan om den som bromsar minst

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Jag är sjukt sugen, måste få tag i min ljuddämpare bara!!!!! Hur ser vi på tis & ons? måste nästan passa på!!???:hej

MrO

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
-
Vädret ser inte helt hopplöst ut imorrn från lunch och framåt. Finns det nåt intresse för en repa imorrn kväll om vädret tillåter?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha