Vart körde ni boyz? Försköna gärna dagens äventyr så man får mer ångest av att man inte gav sig ut
Felfri sammanfattning.Började med att vi fick avnjuta 3235 moppepojkar i skogis, det slangades, det kördes grusväg, offroadkörning (frivillig), F18, det åts räkmacka, vi grät över trasig soppapump på rosen. Typ så.
fan va vackert de låter! man blir ju tårögd. verkar som att fler gött motardfolk kommer ut å leker, I LIKE
this will be the best fucking summer EEEVÖÖÖÖR.
Dämpa entusiasmen pojk!
Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi)
Jag ska dra till rörken knix nu på Måndag! Aldrig kört på smc's körningar förut men nu är jag grymt sugen på att prova
Fan va kul, synd att jag jobbar då
Sköna dom är: "Efter klockan 21.00 är körning med SuperMotard ej tillåtet på banan, det är ett av villkoren i Länsstyrelsens miljögodkännande av motorsportområdet."
JAG ÄLSKAR JU DET HÄÄÄÄR!!!! saknar ju nästan ditt söta lilla ansikte *no homo*
tagga till lite nu för fan så gör vi detta till den bästa sommarn????????? *forever alone*
Ja jag såg det, vetefan vad grejen är egentligen. Verkar ju helt galet. Kan rapportera efteråt sen om det där verkligen stämmer
Kommer antagligen sticka dit vid fler tillfällen så det är bara att hänga på då.
När jag läste detta kom jag direkt att tänka på:
http://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ
Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi)
Jag är sjukt sugen, måste få tag i min ljuddämpare bara!!!!! Hur ser vi på tis & ons? måste nästan passa på!!???
onaniväder tisdag-lördag.
Amen jo då.Vädret ser inte helt hopplöst ut imorrn från lunch och framåt. Finns det nåt intresse för en repa imorrn kväll om vädret tillåter?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|