Med tanke på väder så skulle det passa med en torsdagskörning för min del.
Länge sedan man snurrade på norrsidan och dom underbara vägarna ovanför gottröra.
En gammal helig Maffia Northern Run
Samling: Torsdag 1/8 MC Varuhuset kl 17:30
1. Ex3mX
Jag letar en topp till min ktm 640.. någon som har?
Gör det baraMan kanske kan haka på iår istället?
Meh, är på landet nu å ska vara chaufför under morgondagen så det blir svårt, siktar på någon onsdagskörning på Söderort ist.
Braaapade 15,5 mil idag, hittade en sjukt kul väg! Går inte att köra speciellt fort på den men satan vad den svängde. Vägen ligger i Roslagen och går ungefär från Rösa trafikplats till Penningby.
Tips om du är uppe och kör i Roslagen är att åka igenom Norrtälje mot Grisslehamn. Efter några km svänger du in höger mot Uddeboö, där börjar riktigt roliga vägar. Du kan i princip ta vilken väg som helst ,alla är roliga hela vägen upp mot Gåsvik. Var senast ute idag och körde från Norrtälje på småvägar upp till Grisslehamn och tillbaka.Meh, är på landet nu å ska vara chaufför under morgondagen så det blir svårt, siktar på någon onsdagskörning på Söderort ist.
Braaapade 15,5 mil idag, hittade en sjukt kul väg! Går inte att köra speciellt fort på den men satan vad den svängde. Vägen ligger i Roslagen och går ungefär från Rösa trafikplats till Penningby.
För er som inte är med i facebook gruppen = körning nu på lördag, 12:00 @ barkarby flygfält.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|