Klamster
Bra eller Anus?
johanrehn80 skrev:förra året var det inte så svårt för 5-10 hojar att vara ute regelbundet. Ska vi väl klara i år också tycker jag.
men då satsar vi på det, nu ere bara upp till någon att styra upp det.
johanrehn80 skrev:förra året var det inte så svårt för 5-10 hojar att vara ute regelbundet. Ska vi väl klara i år också tycker jag.
Ingen som känner för att sprätta lite grus i samband med nån körning..opium skrev:men då satsar vi på det, nu ere bara upp till någon att styra upp det.
Wheeliegirl skrev:Nån här med motard som är "lovlig"för att vara handledare...?
PMa mig isf...
Sara...
MD skrev:Ingen som känner för att sprätta lite grus i samband med nån körning..
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...UCSB:TextBoxWho=Bilia&UCSB:TextBoxWhere=solnaopium skrev:volvo solna? aldrig varit där eller vet inte vart det är, om man åker till mot solna, är det lätt att hitta därifrån eller?
opium skrev:volvo solna? aldrig varit där eller vet inte vart det är, om man åker till mot solna, är det lätt att hitta därifrån eller?
Ex3mX skrev:Tid:Onsdag kl 18:00
Plats: Volvo Solna
Väder: https://xout.smhi.se/tmpimages/dbf400a1822edef574e846a5aa32dc04
Du måste komma! Det är du som är vägvisare för kvällenMD skrev:Jag kommer nog med 95% chans..
Ex3mX skrev:Du måste komma! Det är du som är vägvisare för kvällen![]()
Ex3mX skrev:Det ska bli toppen väder ikväll.... ska vi ändra dag?
jag kommer från söderhållet, bor vid telefonplan ungefär, om du vet var det ligger. Ligger nära älvsjömässan.MD skrev:Åt vilket håll kommer du ifrån?
opium skrev:jag kommer från söderhållet, bor vid telefonplan ungefär, om du vet var det ligger. Ligger nära älvsjömässan.
johanrehn80 skrev:vi kan väl dra ihop nåt idag? det är ju uppehåll och torrt ju. Finns kanske några på södra sidan som är ute och åker i lönndom?
Itacha75 skrev:Jag vill åka!!!!!!!Hör av dig på MSN (prozzzit@hotmail.com), ICQ (280877326) eller mobilen (073-913 23 95). Kom igen nu!
![]()
johanrehn80 skrev:vad är det för hoj du har?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |