Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
MD skrev:
Låter gott.. Få se om du klarar av att köra ifrån mig den här gången då (på riktigt):7peta :rofl

Med bakbunden högerhand och urdragen tändstiftshatt!
fingers.gif

Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Backe skrev:
Vad kör du för hoj/hur länge har du åkt? Är själv inne på mitt sjunde år och gillar INTE att stunta med oerfarna 125 åkare. :7peta

Tog kortet förra året, så är inne på min andra säsong. Vad är det för fel på att köra med en 125cc-pilot? :7peta

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Itacha75 skrev:
Tog kortet förra året, så är inne på min andra säsong. Vad är det för fel på att köra med en 125cc-pilot? :7peta

Samtliga gånger jag kört med 125.or har nån varit av vägen.
De gånger 125.or kört med pmc (2ggr tror jag, jag var inte med.) har de varit av bägge gångerna (Den ena krashade redan innan de lämnat stan.)
När jag körde avrostning med min gamla trafikskola för några år sedan i lugnt tempo var 2 125.or av vägen.
Enkelt sagt. Det 125 killarna tappar på rakorna försöker de ofta ta igen i kurvorna, det i kombination med oerfaren förare, oftast bakelitdäck samt sämre chassie sätter sina spår.
När det ska stuntas så gör de grejer de inte skulle gjort annars för att "imponera" på de stora pojkarna = pang. Alla krashar ibland, men 125.or i närheten av min hoj gör mig nervös.

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
-PLM- skrev:
Samtliga gånger jag kört med 125.or har nån varit av vägen.
De gånger 125.or kört med pmc (2ggr tror jag, jag var inte med.) har de varit av bägge gångerna (Den ena krashade redan innan de lämnat stan.)
När jag körde avrostning med min gamla trafikskola för några år sedan i lugnt tempo var 2 125.or av vägen.
Enkelt sagt. Det 125 killarna tappar på rakorna försöker de ofta ta igen i kurvorna, det i kombination med oerfaren förare, oftast bakelitdäck samt sämre chassie sätter sina spår.
När det ska stuntas så gör de grejer de inte skulle gjort annars för att "imponera" på de stora pojkarna = pang. Alla krashar ibland, men 125.or i närheten av min hoj gör mig nervös.

Ok, då tar iaf jag med mig en kamera :tummenupp

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Soft. Lunda kl 18:00 --> Tyresö kl 18:15
Inga problem :brinnerup

Hehe jävlar vad ni dizzar 125 åkaren :pannkyss
Låt han vara med nu. Han kommer säkert göra lönt för mödan. :D

Jag kommer iaf vara i Lunda kl 18:00 för att sen hänga på till Tyresö

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Ex3mX skrev:
Soft. Lunda kl 18:00 --> Tyresö kl 18:15
Inga problem :brinnerup

Hehe jävlar vad ni dizzar 125 åkaren :pannkyss
Låt han vara med nu. Han kommer säkert göra lönt för mödan. :D

Jag kommer iaf vara i Lunda kl 18:00 för att sen hänga på till Tyresö

Ähh, 30-45min på sig.. det borde räcka åt våra moppar :tummenupp
Har du raggat tag på några som ska med? tycker norrmotardisterna e lite dåliga på att haka på..

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
-PLM- skrev:

Förstår det där med alla krasher, men nu ska vi inte ut och pressa på någon slingrig väg, utan köra rakt fram på bakhjulet. Även när jag åker t.ex. Bulten med större hojar, så åker jag i MITT tempo, de andra väntar vid nästa korsning/fik. Sen att jag vill visa "de stora pojkarna" hur "bra" jag är, är ingen idé - då jag suger på att åka på bakhjulet. Bl.a. därför jag vill åka med. Vill lära mig av de som KAN åka på bakhjulet.

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Alla jävlar jag känner har bytt till skrevraketer. :kocko

MD skrev:
Ähh, 30-45min på sig.. det borde räcka åt våra moppar :tummenupp
Har du raggat tag på några som ska med? tycker norrmotardisterna e lite dåliga på att haka på..

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
1. johanrehn80
2. opium
3. smedur
4. Itacha75
5. RGV Nisse
6. Wheeliegirl
7. frefeh
8.MD
9.Whoopass
10. Zana :näsblod

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Kommer nog inte hinna till Lunda, men förhoppningsvis dyker jag upp på söder lite senare iallafall.

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
smedur skrev:

me to, i guess, med förhoppningen att någon även vill köra lite schyssta vägar o inte bara schtunta. Nattsvarta regnmoln hopar sig dock här i Söderort.

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
jP skrev:
me to, i guess, med förhoppningen att någon även vill köra lite schyssta vägar o inte bara schtunta. Nattsvarta regnmoln hopar sig dock här i Söderort.

Jag kommer till söder, var längesen vi sågs, så pallra dig dit nu!

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
-PLM- skrev:
Jag kommer till söder, var längesen vi sågs, så pallra dig dit nu!

O var var du då? Jag var i Tyresö, sedan flaten.. sedan tröttnade jag på stillaståendet och drog vidare mot rosenhill, där var det också en massa stillastående folk både på bulten o vid fiket. Sen mot jordbro, dött o tomt, sent mot skogskyrkogården, jösses, fullt med hojar o bilar som stod och.. ja vettefan, stillastående var dom i alla fall. Mot Sveavägen, där sitter folk i mumsar hamburgare o inga tendenser till körningar.. då bestämde jag mig för att dra hemåt för att sedan krascha vid 200-gradersavfarten i närheten av AVA MC istället.. SKITONSDAG! :huvet :näsblod

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
jP skrev:
O var var du då? Jag var i Tyresö, sedan flaten.. sedan tröttnade jag på stillaståendet och drog vidare mot rosenhill, där var det också en massa stillastående folk både på bulten o vid fiket. Sen mot jordbro, dött o tomt, sent mot skogskyrkogården, jösses, fullt med hojar o bilar som stod och.. ja vettefan, stillastående var dom i alla fall. Mot Sveavägen, där sitter folk i mumsar hamburgare o inga tendenser till körningar.. då bestämde jag mig för att dra hemåt för att sedan krascha vid 200-gradersavfarten i närheten av AVA MC istället.. SKITONSDAG! :huvet :näsblod

Vi var i flaten och busade, sedan i tyresö och busade -inte, då vi väntade på mcpoliserna som skulle vara vid skogis. Hörde ryktesvägen att några drog till Jordbro för att busa, men som Backe skrev är det ju på andra sidan Europa, så vi åkte runt och hade snutnoja istället (inte alla, mest jag)
Trist med vurpan, hoppas det gick bra!

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
-PLM- skrev:
Vi var i flaten och busade, sedan i tyresö och busade -inte, då vi väntade på mcpoliserna som skulle vara vid skogis. Hörde ryktesvägen att några drog till Jordbro för att busa, men som Backe skrev är det ju på andra sidan Europa, så vi åkte runt och hade snutnoja istället (inte alla, mest jag)
Trist med vurpan, hoppas det gick bra!
Va fullt med snutar i skogis men flaten va ok :tummenupp
viewphoto.php

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Här är den första av de alla. Vem var det som retade gallfeber på honom genom att burna och wheela i närheten av honom? :lol

Bifogat

• P1010038sh.JPG
    P1010038sh.JPG
    30.5 KB · Visningar: 107
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar