MD skrev:Låter gott.. Få se om du klarar av att köra ifrån mig den här gången då (på riktigt)
Med bakbunden högerhand och urdragen tändstiftshatt!
Last edited:
MD skrev:Låter gott.. Få se om du klarar av att köra ifrån mig den här gången då (på riktigt)
Ballt-PLM- skrev:Med bakbunden högerhand och urdragen tändstiftshatt!
Backe skrev:Håller mig till södersidan om stan... Ingen som vill träna stunt på onsdag?
Backe skrev:Vad kör du för hoj/hur länge har du åkt? Är själv inne på mitt sjunde år och gillar INTE att stunta med oerfarna 125 åkare.
Itacha75 skrev:Tog kortet förra året, så är inne på min andra säsong. Vad är det för fel på att köra med en 125cc-pilot?
-PLM- skrev:Samtliga gånger jag kört med 125.or har nån varit av vägen.
De gånger 125.or kört med pmc (2ggr tror jag, jag var inte med.) har de varit av bägge gångerna (Den ena krashade redan innan de lämnat stan.)
När jag körde avrostning med min gamla trafikskola för några år sedan i lugnt tempo var 2 125.or av vägen.
Enkelt sagt. Det 125 killarna tappar på rakorna försöker de ofta ta igen i kurvorna, det i kombination med oerfaren förare, oftast bakelitdäck samt sämre chassie sätter sina spår.
När det ska stuntas så gör de grejer de inte skulle gjort annars för att "imponera" på de stora pojkarna = pang. Alla krashar ibland, men 125.or i närheten av min hoj gör mig nervös.
Ex3mX skrev:Soft. Lunda kl 18:00 --> Tyresö kl 18:15
Inga problem
Hehe jävlar vad ni dizzar 125 åkaren
Låt han vara med nu. Han kommer säkert göra lönt för mödan.
Jag kommer iaf vara i Lunda kl 18:00 för att sen hänga på till Tyresö
-PLM- skrev:
MD skrev:Ähh, 30-45min på sig.. det borde räcka åt våra moppar
Har du raggat tag på några som ska med? tycker norrmotardisterna e lite dåliga på att haka på..
Ex3mX skrev:Alla jävlar jag känner har bytt till skrevraketer. :kocko
kommer!Backe skrev:Samling Mcd tyresö 18.30?
smedur skrev:kommer!
jP skrev:me to, i guess, med förhoppningen att någon även vill köra lite schyssta vägar o inte bara schtunta. Nattsvarta regnmoln hopar sig dock här i Söderort.
-PLM- skrev:Jag kommer till söder, var längesen vi sågs, så pallra dig dit nu!
jP skrev:O var var du då? Jag var i Tyresö, sedan flaten.. sedan tröttnade jag på stillaståendet och drog vidare mot rosenhill, där var det också en massa stillastående folk både på bulten o vid fiket. Sen mot jordbro, dött o tomt, sent mot skogskyrkogården, jösses, fullt med hojar o bilar som stod och.. ja vettefan, stillastående var dom i alla fall. Mot Sveavägen, där sitter folk i mumsar hamburgare o inga tendenser till körningar.. då bestämde jag mig för att dra hemåt för att sedan krascha vid 200-gradersavfarten i närheten av AVA MC istället.. SKITONSDAG!
Va fullt med snutar i skogis men flaten va ok-PLM- skrev:Vi var i flaten och busade, sedan i tyresö och busade -inte, då vi väntade på mcpoliserna som skulle vara vid skogis. Hörde ryktesvägen att några drog till Jordbro för att busa, men som Backe skrev är det ju på andra sidan Europa, så vi åkte runt och hade snutnoja istället (inte alla, mest jag)
Trist med vurpan, hoppas det gick bra!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |