Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

smedur

sötast av oss alla!
Gick med
23 May 2004
Ort
Myggis
Hoj
brummarn
jag var först fram till dig efter vurpan,grus på vägen, låg bakom dig och nisse, nisse gick också omkull men såg att han var på fötterna direkt så gärnet fram till dig. det ända du ville var att få av dig hjälmen, i shock (eller som i trans) som du var (lite läskigt faktist) så försökte jag få dig att hålla still huvudet och få av dig glasögonen, så man fick ögonkontakt, då stannade en bil med en sjuksyrra som hjälpte till tills ambulansen var på plats. skickar ett pm till dig!
 
Last edited:

Cobra80

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Stockholm (sumpan)
Hoj
gsx-r 600 -04
skönt att höra att det gick bra med dig per! nu får du nog vila dig iform! Hur går det med höften kan du gå m.m utan att ha riktigt ont??

Hojen klara sig nog ganska bra om man tänker på omständigheterna! (sten rös och att den flög ju en bra bit) som sades styret var av, och en del reper, men annars såg den ju helt oki ut (tyckte jag).
 

RGV Nisse

Äntligen hel!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Nynäshamn
Hoj
RMZ450 SX144
SV Per skrev:
Tack alla för omtanken! Är hemma nu. Har fett ont i höften, en handen och lite lätt hjärnskakning, annars är det bra. Måste ha varit avtuppad för jag har mycket minnesluckor. Sista jag kommer ihåg var att vi passerade den lilla korsingen där man kommer till Täby om man svänger vänster. Nästa grej jag kommer ihåg är i ambulansen.... Stort tack till alla som eventuellt hjälpte till!!!

/Per


skönt att höra att du trots allt mår bra:tummenupp
 

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
blandat
Cobra80 skrev:
Någon som är sugen på att köra imorgon eftermiddag?? (söndag)
är sugen på lite bus.. gärna norra sidan!!??

Säg till innan du ska ut, jag kanske ska dra ut med syrrans kille som ska ut och öva lite.. tänkte va i rosersberg isf..
 

Cobra80

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Stockholm (sumpan)
Hoj
gsx-r 600 -04
MD skrev:
Säg till innan du ska ut, jag kanske ska dra ut med syrrans kille som ska ut och öva lite.. tänkte va i rosersberg isf..

Jag tänkte dra ut vid 17:00 tiden!! vad säger du? 17:30 vid mc donal i Väsby.. eller är det försent?? när hade ni tänkt att åka ut??
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top