R1Björne
grim
Tja, kul körning igår kväll med bra vägar och mycket bakhjul
Jag ska säga att jag diggar namnet på tråden oxå: Motard Maffia STHLM (keep it burning) Fett som fan!!! // Björn som körde sporthoj.
Jii skrev:2421759Tja på er! blir prämiär för min del i denhär tråden! Kirrade lappen i förmiddas å drog en repa inne i stan nu under dagen.. frågan är, hinenr man ifatt er och ungefär var kommer ni va vid 18:00 tiden?![]()
Nickeluring skrev:2423253Ja, det var skitkul!!!![]()
Tack för alla slangningstips. Var det någon som fick till en bild så man kan se hur det ser ut? Skulle vara bra att se så man kan försöka göra det bättre...
Grattis till kortet! Du får se till att hänga på från början nästa gång. Lunda på tisdagar rekommenderas oxå för lite slangningsinspiration/träning.
motardnisse skrev:2423320Tack för turen igår även om jag inte hann åka så mkt mer än ni, vet ej men kunde någon se vilken höjd jag hade när jag lekte vid skogskyrkogården???
Nickeluring skrev:2423388Det var högt och det gick fort!!!![]()
motardnisse skrev:2423443Jo tyvärr för fort det är det som är felet, den ville liksom dö vid jämn gas så det fick bli full spätta!
Du börjar ta dig Nicke!![]()
amullo skrev:2423519Var det er jag mötte på skansundsvägen?
Alla verkade köra på ganska bra och på sin sida dessutom!
amullo skrev:2423519Var det er jag mötte på skansundsvägen?
Alla verkade köra på ganska bra och på sin sida dessutom!
Andersj skrev:2423857Mycket trevlig körning! Bra tempo och mycket bakhjul.
Krille funkade punkasprayen hela vägen hem?
Nickeluring skrev:2423861Fick Krille punka!?!?
Det märktes inte på slangningen...fast det kanske var på framdäcket.![]()
Då hade det väl inte behövts någon punkaspray.
Krille-666 skrev:2424101Nä luften var dålig på vägen hem efter den stått typ 2 timmar i garaget så var det ingen luft alls. Ställer av hojjen nu för ska börja bygga på den, andra däck kåpor etc så nu blir det ingen mer körning för mig i år. Inte så mycket kvar på säsongen ändå
![]()
motardnisse skrev:2424106Vad ska du göra med den???
Krille-666 skrev:2424182bygga om totalt så det bli sthlms läckraste motard
ska köra igång en byggar tråd sen på motard forumet så ni grabbar kan följa utvecklingen hehe
Nickeluring skrev:2424190Du har ju hela vintern på dig att mecka, och det är MASSOR kvar av säsongen. Du kan ju inte ställa av hojen nu.
motardnisse skrev:2423320
Tack för turen igår även om jag inte hann åka så mkt mer än ni, vet ej men kunde någon se vilken höjd jag hade när jag lekte vid skogskyrkogården???
Olof.B skrev:2424485Det såg bra ut men krille och andersj var högre![]()
Vem var det som hade den "kopparfärgade" 660:n? Om det nu var en 660...?? Riktigt stilig iaf, framförallt framlyset. Det gjorde sig riktigt bra till skillnad från de fyrkantiga som nästan alla har.![]()
BTW: Jag kommer aldrig att låna pengar för att köpa ett fordon.
motardnisse skrev:2424582He he lite skraj när man knappt kan se genom det tonade visret på kvällen när ligger och nöter på bakhjulet.
Jo Krille och Andersj är duktiga men de har nog hunnit köra mer än mig denna sommar!
Ok, får hoppas du får ihop den snart!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand