Som sagt det kommer flera onsdagar, hoppas ni som kör har skoj och att ingen kör åt h-vete.
Sådär ja, han ju åka med en bit i varje fall. Vette fan var jag åkte åkte fel någonstans!
Det här suger, tror fan alla jävlar är ute och kör utom jag . Har precis öppnat en öl för att dränka mina sorger . Av dom senaste onsdagarna har tjejen jobbat kväll fem dagar av sju, , en slump? Som sagt det kommer flera onsdagar, hoppas ni som kör har skoj och att ingen kör åt h-vete.
Vafan nu måste ni tala om vad som hände, var det nån hoj som pajade, körde funky offroad lr. Var det någon som gjorde sig illa eller kunde alla köra hem? Hade Bange tankat bromsolja igen, immade burrans hjälm igen, hoppade linkans växlar, vem sköt kennedy? Tell me, i've got to know.
Olof, vad hade du tänkt dig för ställ, same same or different. Fan detta spårade ur, inga mer öl nu. Hur många var ni, kanske tur man stod över denna tur annars hade jag vunnit hela skiten.
Fan vad jag snackar, godnatt.
skager ... hoppa fulölen e du gullig ..
Vafan nu måste ni tala om vad som hände, var det nån hoj som pajade, körde funky offroad lr. Var det någon som gjorde sig illa eller kunde alla köra hem? Hade Bange tankat bromsolja igen, immade burrans hjälm igen, hoppade linkans växlar, vem sköt kennedy? Tell me, i've got to know.
Olof, vad hade du tänkt dig för ställ, same same or different. Fan detta spårade ur, inga mer öl nu. Hur många var ni, kanske tur man stod över denna tur annars hade jag vunnit hela skiten.
Fan vad jag snackar, godnatt.
Tyvärr gick det åt helvete idag Funky drog omkull o hoppas han e på bena och mår bra nu... Håll oss gärna uppdaterad om hur du mår!
Shit, vad hände??? Måste varit efter läckaget på 660 eller?
Inte 660, han körde 690..
Nån som hört nåt hur det gått?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras