Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

A.C

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tenere 700
Sådär ja, han ju åka med en bit i varje fall. Vette fan var jag åkte åkte fel någonstans! :va

Last edited:

Linkan_85

Guest
Som sagt det kommer flera onsdagar, hoppas ni som kör har skoj och att ingen kör åt h-vete.

Tyvärr gick det åt helvete idag:näsblod Funky drog omkull o hoppas han e på bena och mår bra nu... Håll oss gärna uppdaterad om hur du mår!

Sådär ja, han ju åka med en bit i varje fall. Vette fan var jag åkte åkte fel någonstans! :va

Ja det va inget kul att du blev avhängd, men det var vårat fel som inte vänta på dig d vi svängde av. Killen framför dig trodde han låg sist o stannade inte vid vänstersvängen. Men ni var väll 2 st bakom?:va

Tack iaf för en trevlig tur innan hojjarna bracka ihop o vi var tvugna o dra hem:huvet

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Det här suger, tror fan alla jävlar är ute och kör utom jag :mad: . Har precis öppnat en öl för att dränka mina sorger :tummenupp . Av dom senaste onsdagarna har tjejen jobbat kväll fem dagar av sju, :va , en slump? Som sagt det kommer flera onsdagar, hoppas ni som kör har skoj och att ingen kör åt h-vete.

Misströsta icke, ty jag, Olof kör ej denna gången. Du är icke ensam... (Jag vet inte vad som flög i mig... För trött tror jag)

Jag ska iag kolla ställ imorgon (idag..?) så förhoppningsvis kan man följa med nästa vecka, ev. redan i helgen.:tummenupp

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Vafan nu måste ni tala om vad som hände, var det nån hoj som pajade, körde funky offroad lr. Var det någon som gjorde sig illa eller kunde alla köra hem? Hade Bange tankat bromsolja igen, immade burrans hjälm igen, hoppade linkans växlar, vem sköt kennedy? Tell me, i've got to know.
Olof, vad hade du tänkt dig för ställ, same same or different. Fan detta spårade ur, inga mer öl nu. Hur många var ni, kanske tur man stod över denna tur annars hade jag vunnit hela skiten. :tuttar
Fan vad jag snackar, godnatt.

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Z750
Jag tog mig hem efter 2 sprey på burk och 5 stop på olika bensinmackar bara för att fylla på luft :(

Däcket är iväglämnat och snart snart på igen

Olof.B

Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vafan nu måste ni tala om vad som hände, var det nån hoj som pajade, körde funky offroad lr. Var det någon som gjorde sig illa eller kunde alla köra hem? Hade Bange tankat bromsolja igen, immade burrans hjälm igen, hoppade linkans växlar, vem sköt kennedy? Tell me, i've got to know.
Olof, vad hade du tänkt dig för ställ, same same or different. Fan detta spårade ur, inga mer öl nu. Hur många var ni, kanske tur man stod över denna tur annars hade jag vunnit hela skiten. :tuttar

Vet inte. Får se, men det blir nog inte ett likadant, har inte ens sett det på nätet eller i någon katalog så det verkar inte finnas kvar.

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
kotte

Det mesta du beskrev ovan inträffade nästan... Angående jobba på onsdagar så brukar de:)tuttar ) vara rätt sluga hehe

Men det blir väl race nästa onsdag oxå:yoparty

Olof.B

Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Pratade med Funky nyss. Han mådde ganska bra, hade ont i axeln men annars var det ingen större fara. Skönt att höra att du mår bra. Jag vet hur det är att hamna på sjukhus... Ingen hit direkt.

Hojen hade klarat sig ganska bra den med.

Linkan_85

Guest
Inte 660, han körde 690..
Nån som hört nåt hur det gått?

Men han menar inte Funkys hoj. Han menar den som gick sönder då vi stanna vid macken, och 5 av oss begav oss hemmåt. Och han som fick strul med trasig packning hade en 660.

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
GSXR 1000 k9
verkar vara lite mer drag i storstan med motarder än i uppsala, här har dom flesta hoj men ingen åker, kanske skulle dra några till er åka lite

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Jaha, på onsdag var det dags igen, och då ska jag med och gasa. Då får vi se till att alla kommer hem helskinnade och med hela hojar. :tummenupp

1. Skager
2.
3.
4.

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
Tjoho bange jag har min 100mila servisorz på onsdag då akrat åker på... Vad kan det kosta som mest om jag har "inte tur". Hur lång tid tar det? Om det går som tänkt så är jag med på onsdag :D

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM 690 SMC -09
1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4.
5.
6.

Tänkte följa med på en tur för första gången med er, om det är ok?
Vart träffas ni?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...